Gå til innhold

Sikkert dumt spørsmål (til jenter)

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

• Svar 53
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Prozak

16

• meg__123!

4

• Glimtipper

3

• laguna1365380434

1

Mest aktive i denne tråden

Gjest Hmm hva skal jeg finne på nå ...

Tja...lillegutt eller liten fjolle, drittunge blir det åkke som... Og hvis du skulle være godt voksen, så har dine nærmeste min dypeste sympati... :-)

"........................................."

Hehe, ja du får slite med det. Skal få ha dette kjerringforumet i fred du, kongen. Kos deg med venna dine her på Doktor online :) lol

Hehe, ja du får slite med det. Skal få ha dette kjerringforumet i fred du, kongen. Kos deg med venna dine her på Doktor online :) lol

Å, steike! Den svei, gitt! Fant du på den slående, sylskarpe sluttreplikken helt selv? *Imponert* :-)

"........................................"

at det går an!!

Hva er det med deg, da? Tåler du ikke at jeg latterliggjør en feig tulling som med flere nick prøver å drite meg ut? Er det også slemt, nå? Du må lese hva det er jeg svarer på, skjønner du. Hvis ikke er det bortkastet å lese hva jeg sier... :-)

"........................................"

Annonse

Gjest salmiakk

Burde kanskje vært anonym, men pytt:)

Jeg får aldri orgasme ved munnsex så min kjære kunne ha blitt der nede i til kjeven falt av uten at det hadde ført til noe. Hans stakkars forgjengerer har ikke vært heldigere:(

Men vi jobber med saken. Så lenge det er liv er det håp:)

Gjest Ulvinnen

- og så kan du "bestile" flere runder når som helst du vil - det er jo i forskningsøyemed :-)

Jeg har vært uten nettilgang i helgen, men nå skal du få vite svaret på "testen".

Det tok to min før jeg fikk første orgasmen, og så kom de på løpende bånd i 8 min. Da ville min kjære ha litt annen acktion.

Jeg spurte han hvor lang tid det vanligvis tar før jeg kommer ved munnsex, og da svarte han: "Sterkt varierende. Noen ganger holder det at jeg ser på deg."

Gjest denne må jeg være anonym på, ja..

Jeg har vært uten nettilgang i helgen, men nå skal du få vite svaret på "testen".

Det tok to min før jeg fikk første orgasmen, og så kom de på løpende bånd i 8 min. Da ville min kjære ha litt annen acktion.

Jeg spurte han hvor lang tid det vanligvis tar før jeg kommer ved munnsex, og da svarte han: "Sterkt varierende. Noen ganger holder det at jeg ser på deg."

Takk for svar :-)

Vi må visst i gang og øve... :-)

Annonse

Gjest denne må jeg være anonym på, ja..

Sex er ikke en kamp, sex handler ikke om å skåre mål. Det virker som mål for mange er orgasme. Hvis en har det godt er det nok mener jeg, en skal kose seg med sex, ikke stresse med å få ballen i mål hele tiden.

Jeg tenkte ikke på det som en kamp. Men jeg har problemer med å få orgasme sammen med partneren min (men liker munnsex) og så lurte jeg på om jeg var "unormal" som ikke får orgasme. Har tenkt på om det kan være sammenheng med mishandling tidligere, men vet jo ikke det heller..

Selv om vi har det godt sammen, ønsker kjæresten min at også jeg skal oppleve det - uten at det er eneste grunnen til at vi har sex.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...