Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Hei.

Jeg lurer på hvordan det egentlig er å male når man er gravid....?

Spurte i forretningen, og de sa jeg skulle holde meg unna olje maling, men at vannbasert maling var helt ufarlig ved god lufting.

Men så har jeg en venninne som sier hun har hørt det beste er å holde seg unna all type maling... Jeg er nå 7 mndr på vei. Håper på rask tilbakemelding da oppussingen er i full gang! =)

Mvh

Christine Jørgensen

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/243041-oppussing-under-svangerskapet/
Del på andre sider

Fortsetter under...

All maling gasser. Maling inneholder mange ulike substanser som i utgangspunktet er giftige.

Maling med vann som løsemiddel inneholder ikke bare vann, men opptil 20 ulike komponenter som kan være skadelig uten at vi vet det.

Løsemiddelskade oppstår på folk som blir utsatt for dette i en mannsalder, ikke for en amatør som blir litt uvel og svir i nesa.

Til og med svidd mat gir fra seg giftig røyk og gasser.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...