Gå til innhold

Skikkelig barnslig

Anbefalte innlegg

Gjest tør noen å røpe?

Hvilke bevis er du ute etter? At det er ok å ha mange eller få?

Jeg vet ikke om det hjelper deg stort å høre om meg. Jeg er en voksen dame (røper aldri alderen min på dol) og har hatt en seksualpartner.

Er helt komfortabel med mitt antall, fordi jeg veit at jeg har vært sann mot meg selv! Eller i hvert fall blitt det gjennom prøving og feiling. Har bare interesse av å vite om min innstilling til sex (hvilket gjør seg synlig bl.a. gjennom antall) er et gjengs syn, og om aller tenker som "moderne kvinner" for tiden eller om mange fortsatt lever på den "gammeldagse" måten...

Fortsetter under...

• Svar 82
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• amber sun

4

• Åsemor

4

• jaime

2

• kvinnen20

2

Gjest tør noen å røpe?

Hvilke bevis er du ute etter? At det er ok å ha mange eller få?

Jeg vet ikke om det hjelper deg stort å høre om meg. Jeg er en voksen dame (røper aldri alderen min på dol) og har hatt en seksualpartner.

Er helt komfortabel med mitt antall, fordi jeg veit at jeg har vært sann mot meg selv! Eller i hvert fall blitt det gjennom prøving og feiling. Har bare interesse av å vite om min innstilling til sex (hvilket gjør seg synlig bl.a. gjennom antall) er et gjengs syn, og om aller tenker som "moderne kvinner" for tiden eller om mange fortsatt lever på den "gammeldagse" måten...

Gjest tør noen å røpe?

Nei, jeg har vært sammen med mannen min siden jeg var 17, og før det var jeg bare ei bittelita sjenert fjortiss... ;)

Da har jeg altså hatt mer enn dobbelt så mange som deg, men du hadde alle dine mens jeg fortsatt var jomfru:-)

Annonse

Annonse

Gjest tør noen å røpe?

du får ikke noen _ekte bevis_ på hvor normal/unormal du er ved å spørre om det...

*rister på hodet*

Forklarte meg litt dårlig, for jeg trodde ikke det spilte noen rolle hvorfor jeg ville vite, men les min RE: til Ulvinnen lenger nede...

Gjest tør noen å røpe?

Jeg er hannkjønn, 53 år og har vel hatt et sted mellom 15 og 20 sexpatnere. De siste 20 åra bare EN.

Jøss, det første hannkjønnet:-)

Dere er her dere også altså...

Takk for svar! Og godt å høre at noen faktisk holder seg til èn, da spiller jo ikke fortiden noen rolle...!

Jøss, det første hannkjønnet:-)

Dere er her dere også altså...

Takk for svar! Og godt å høre at noen faktisk holder seg til èn, da spiller jo ikke fortiden noen rolle...!

Han har holdt seg til en de siste 20 årene ja, for min del er det helt naturlig og selvfølgelig å holde meg til en når jeg er i et forhold. Er det noe spesielt med det da?

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...