Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Er det andre som har opplevd å gradvis få fall/krøller i håret i voksen alder?

Jeg har alltid hatt helt stritt hår, og nå får jeg ofte spørsmål om jeg har tatt permanent. Det ser ut som permanent som har vært i en stund. Når håret er nyvasket er det mer futt i det - nesten litt krøll.

Jeg klager ikke, er faktisk utrolig fornøyd med å ha fått liv i håret. Men er redd det forsvinner. Kanskje det har noe med svangerskap og amming å gjøre?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/243114-fallkr%C3%B8ller-i-h%C3%A5ret/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg! :-)

Dvs jeg hadde babykrøller da jeg var helt liten, men siden var det stort sett rett-ned-hår ja. Å si at jeg har krøller nå er nok en overdrivelse, men jeg har tjukkt og tett hår, og når det ikke er for tungt, så er det god fall i det. Rare greier. :-)

Jeg! :-)

Dvs jeg hadde babykrøller da jeg var helt liten, men siden var det stort sett rett-ned-hår ja. Å si at jeg har krøller nå er nok en overdrivelse, men jeg har tjukkt og tett hår, og når det ikke er for tungt, så er det god fall i det. Rare greier. :-)

Har du hatt fallet ditt lenge? Har du vært gravid og ammet nylig?

Jeg ammer fremdeles, og er så redd håret mitt skal bli stritt igjen når jeg slutter.

Jeg hadde litt fall i håret da jeg var lita, men det var lite.. Ikke har vi så mye krøller i familien heller, bare en onkel og tante som har litt.

Jeg hadde faktisk en periode på noen måneder hvor jeg hadde fall i håret - som egentlig er fullstendig strykefritt. Det krøllet seg når det var vått, og om jeg bare lot det lufttørke, så forble det fall i håret også når det var tørt. Men det forsvant dessverre igjen, og nå er det like glatt igjen :-(

Jeg hadde faktisk en periode på noen måneder hvor jeg hadde fall i håret - som egentlig er fullstendig strykefritt. Det krøllet seg når det var vått, og om jeg bare lot det lufttørke, så forble det fall i håret også når det var tørt. Men det forsvant dessverre igjen, og nå er det like glatt igjen :-(

Så da kan det altså forsvinne :( Får håpe det ikke gjør det..!

Annonse

Jeg hadde masse lyse krøller som lita, men etterhvert som jeg vokste så forsvant krøllene. Har alltid hatt litt fall i håret. Ser nå at jeg får mer og mer fall og krøller i håret (24)

Det høres jo flott ut :) Håper for din del at du setter pris på krøllene!

Har du hatt fallet ditt lenge? Har du vært gravid og ammet nylig?

Jeg ammer fremdeles, og er så redd håret mitt skal bli stritt igjen når jeg slutter.

Jeg hadde litt fall i håret da jeg var lita, men det var lite.. Ikke har vi så mye krøller i familien heller, bare en onkel og tante som har litt.

Nix, ikke gravid og ikke ammet. :-) Og fallet har vel kommet gradvis over de siste årene. Jeg er 40 nå.

Faren min hadde krøllet hår, mens moren min har helt stritt.

Nei, faktisk ikke. Det er ikke fine krøller, nei. Litt her og der, mer på den ene siden. Ser ut som et bustetroll om jeg lufttørker håret, så det er mest til bryderi....

Jeg prøver å framheve mine ved å lufttørke håret med litt skum i. Hehe.. Når det er tørt børster jeg forsiktig, forsiktig..

Annonse

4barns mor-77

Jeg fikk fall/krøll i håret etter at ungene var født. Vet ikke om det har noe med det å gjøre.

Jeg hadde antydning til glasshår tidligere, og har ALDRI fått en permanent til å sitte mer enn en uke ellr tre... etter 4 svangerskap har jeg derimot fått irriterende mye krøll! Jeg tror det må ha noe med dèt og gjøre i hvertfall...

Det kan også ha noe med klippen å gjøre! For jeg hadde helt stritt som liten, så fall i ungdommen så no i 20-årene har jeg typiske engle-krøller i oppklipt frisyre!!:)

Kanskje det er en medvirkende årsak.. Mitt er halvlangt og gradert. Men uansett har jeg hatt spikerkrøller hele livet..

• 2 uker senere...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...