Gå til innhold

Fremdeles nettprofil ,etter å ha kjent hverandre i 4 mnd??

Anbefalte innlegg

Jeg er i midten av 40 årene, er skilt og har nå truffet en herlig mann via nettprofil.Etter mange mailer og tlf, så møttes vi, og har møttes mange ganger. Vi bor ca 3 timer unna hverandre, så derfor sees vi ikke så ofte da.

Jeg har følt at vi har det veldig bra sammen, på alle måter. Jeg har møtt hans barn , og han mine.

Men nå har jeg oppdaget at han fremdeles har profilen sin på nettet.(Jeg slettet min ganske fort etter vi møttes.)Og den er ganske detaljert om hva han ønsker seg av drømmekvinnen.Han hadde også forandret et par ting i profilen. Blant annet at han er singel, og ikke separert.

Dette ble jeg så utrolig såret av, men synes det er så vanskelig å ta det opp i tlf. Det blir vel to uker til vi møtes igjen.

Så jeg trenger råd...hva skal jeg gjøre? Skal jeg la det være til vi møtes igjen, og prøve å ta det opp da? Eller skal jeg konfrontere han i tlf?

Og i såfall på hvilken måte?

Eller skal jeg skrive en mail??

Hvilke tanker hadde dere gjort dere i en slik situasjon?

Er det spenningen han søker med nettprofilen kanskje??

Noe av det første jeg sa til han, var at en av de tingene jeg setter høyest, er ærlighet. For jeg har blitt såret så mange ganger før..Og det var han enig i. Men nå er det sådd en liten tvil i meg altså...Og å gå og gruble på dette i kanskje to uker, blir litt tøft..

Setter pris på alle råd jeg får.

Hilsen

Fortsetter under...

Det kan hende at han har fått mange venner via den nettprofilen som han ønsker å ha videre kontakt med. Det er kanskje ikke bare-bare å kutte dem ut.

Dere er veldig tidlig i et forhold, så det er kanskje greit å ha haket ut at en er singel - før man er helt sikker.

Han ville nok opprettet en ny profil om han ville skjule det for deg. Slik som jeg forstår ligger profilen like åpenlyst som tidligere, og da skjønner jo han at du kan lese det som står der.

Selvfølgelig kan han være en dritt, men derfor er det jo fint dere bruker tiden til å bli kjent, så får du følge magefølelsen din.

Gjest test ham litt

Hei!

Skjønner godt at du ikke liker dette. Det hadde ikke jeg gjort heller..

Om du er usikker på om han fremdeles er på søkeren så kan du jo logge deg på og lage en tulleprofil, ta kontakt og se om han responderer, og i så fall på hvilken måte. Om han da bare er vennskapelig og ikke driver med tull, så trenger du jo ikke si noe.

Responderer han så vet du jo hvor du har han. Da er det jo bare å kutte ham ut.

Ellers kan du jo si at du har sett profilen og spør hvorfor han har den. Det er vel greit å spørre om i telefonen.

Men, bløffer han med hva han gjør på nettet, så bløffer han garantert også til deg.

Lykke til uansett!

Gjest skeptisk ja...

Det kan hende at han har fått mange venner via den nettprofilen som han ønsker å ha videre kontakt med. Det er kanskje ikke bare-bare å kutte dem ut.

Dere er veldig tidlig i et forhold, så det er kanskje greit å ha haket ut at en er singel - før man er helt sikker.

Han ville nok opprettet en ny profil om han ville skjule det for deg. Slik som jeg forstår ligger profilen like åpenlyst som tidligere, og da skjønner jo han at du kan lese det som står der.

Selvfølgelig kan han være en dritt, men derfor er det jo fint dere bruker tiden til å bli kjent, så får du følge magefølelsen din.

Ja, jeg hadde tatt det opp med han, hvorfor han fortsatt har profil og hvorfor han har haket av at han er singel.Og sagt klart i fra at jeg liker det dårlig.Så hadde jeg gitt han ett par uker.Før jeg hadde sjekket om profilen var fremdeles aktiv.Var den det, så hadde jeg hatt mine tvil.Hadde vel laget meg en tulleprofil og tatt kontakt..flørtet og sett hvordan resons jeg fikk.Hadde jeg fått noe respons så tror jeg at jeg hadde droppet han.Da er du bare en mellomstasjon likevel,så da er det ikke mye å trakte etter, etter min mening.

Men lykke til!Håper du finner ut av det.

Annonse

Gjest test ham litt

Ja han bruker den aktivt. Har sjekket noen ganger nå.

Men det er jo sant at dersom han har noe å skjule, så hadde han vel laget en ny profil ja. Han må jo skjønne at jeg kan lese den...

Om det er gjestebok der, eller en oversikt over de siste som er innom, så vil du kanskje få ett innblikk i kommunikasjonen som foregår?

Om det er gjestebok der, eller en oversikt over de siste som er innom, så vil du kanskje få ett innblikk i kommunikasjonen som foregår?

Har sjekket gjesteboken, men det er ikke mange hilsner på den fra de siste mnd.

Har nå tatt tilbake en gammel profil jeg hadde en annen plass på nettet, og fant han jammen der også.

Og der er det stor aktivitet, både med sendte mail og i gjesteboken.

Men han kan være litt "tung" å snakke med i tlf, derfor synes jeg det er så vanskelig å ta det opp med han der.

Og vi kan umulig treffes før tidligst om to uker, av flere grunner.

Så endel av meg vil liksom vente til vi får pratet skikkelig på tomannshånd, mens en annen del av meg vil lage jukseprofil og sende flørter og slikt.

Har jo hørt om folk som rett og slett blir hektet på slike ting. Å få masse oppmerksomhet og få flørtet.

Så har de vanskelig for å stoppe, selv om de har truffet en person...

For han virker jo seriøs på meg de gangene vi har møtt hverandre. Og det at vi har møtt hverandres barn, ja det var hans forslag..

Jeg motsier sikkert meg selv nå.....men vet rett og slett ikke hvordan jeg skal gripe dette an.

Gjest test ham litt

Har nå tatt tilbake en gammel profil jeg hadde en annen plass på nettet, og fant han jammen der også.

Men han kan være litt "tung" å snakke med i tlf, derfor synes jeg det er så vanskelig å ta det opp med han der.

Så endel av meg vil liksom vente til vi får pratet skikkelig på tomannshånd, mens en annen del av meg vil lage jukseprofil og sende flørter og slikt.

Har jo hørt om folk som rett og slett blir hektet på slike ting. Å få masse oppmerksomhet og få flørtet.

For han virker jo seriøs på meg de gangene vi har møtt hverandre. Og det at vi har møtt hverandres barn, ja det var hans forslag..

Jeg motsier sikkert meg selv nå.....men vet rett og slett ikke hvordan jeg skal gripe dette an.

Om du ser at det er stor aktivitet, så tror jeg jammen jeg hadde sendt noen flørtemeldinger for å se responsen. Fint er det ikke, men det er jo heller ikke fint å flørte rundt og ikke fortelle om det.

Du har jo ikke så mye å tape hvertfall...

mandarin1365380635

Hei.

Ble for en tid tilbake kjent med en mann på nettet.

Vi ble etterhvert ett par, men bodde fortsatt ikke i samme kommune.

Etter ei stund sammen, faktisk like før han flytta til byen jeg bor i, for å være nærmere meg, oppdaget jeg at han fortsatt hadde profiler liggende på nettet. Jeg gikk faktisk inn bare for å se om han hadde sletta sine profiler på lik linje med meg, men det hadde han ikke.

Der var han singel, og presenterte seg der slik at det var ingen tvil om at han var ute etter en partner.

Jeg klarte ikke dy meg. Oppretta en profil som jeg var ugjenkjennelig i, og tok kontakt med ham..

Joda, ingen tvil om at han var på sjekkern fortsatt..

Han hadde ingen kjæreste og hadde vært singel i ett år sa han til meg.. Grrrr....

Det ble en skikkelig oppvask hehe.. Jeg hadde faktisk spurt om han fortsatt var på nett ei stund tidligere, noe han benektet..

Profilene var borte 1 min etter at jeg hadde konfrontert ham.. Nå sier han at han ikke er der lenger, jeg har vært inne og sett, men ser ingen som ligner på ham i beskrivelsen så jeg håper han ikke lyver for meg.. Men som han sa selv den gang, så har han ødelagt noe av tilliten, som alltid vil være der, selv om vi i dag ikke snakker om det..

Pr idag er han flyttet inn hos meg, men jeg har gitt klar beskjed om at tuller han noe mere nå som jeg oppdager/ får greie på så er det over og ut.. Jeg finner meg ikke i slikt tull..

Hva du skal gjøre med det, må du bestemme selv, men jeg syntes det var greit å få bekreftet det jeg fryktet. Bevis hadde jeg svart på hvitt så det kunne han ikke benekte..

Tok forøvrig konfrontasjonen pr. mail/ telefon. Greide ikke å vente til vi treftes..

Etter ei stund tøvprat med ham på nettet, ga jeg meg til kjenne, og fortalte ham hva jeg syntes om ham..

Lykke til uansett hva du velger. Men når det plager deg, synes jeg ikke du skal gå å lure på det. Snakk med ham, eller test ham.. Så får dere saken på bordet, og kan bli enige om hvor grensene går om dere skal være sammen.

er dere egentlig sammen - sett fra hans side?

er dere egentlig sammen - sett fra hans side?

Vi har egentlig ikke snakket så direkte om det, men vi har jo overnattet hos hverandre flere ganger, med de følger slikt kan innebære:-)

Og vi snakker daglig på tlf, og planlegger når og hvor vi skal møtes igjen, både med og uten barn.

Snakket nettopp med han i tlf, og da spurte jeg om alt var bra mellom oss, og fikk til svar at ..klart det.. hvorfor skulle det ikke være det.

Men som sagt, han er litt tung, distre i tlf. Er rett og slett ikke noe pratsom. Men ellers er han veldig pratsom altså..og åpen.Det er derfor jeg synes det er litt vanskelig å ta opp dette med han pr tlf.

Annonse

Hei.

Ble for en tid tilbake kjent med en mann på nettet.

Vi ble etterhvert ett par, men bodde fortsatt ikke i samme kommune.

Etter ei stund sammen, faktisk like før han flytta til byen jeg bor i, for å være nærmere meg, oppdaget jeg at han fortsatt hadde profiler liggende på nettet. Jeg gikk faktisk inn bare for å se om han hadde sletta sine profiler på lik linje med meg, men det hadde han ikke.

Der var han singel, og presenterte seg der slik at det var ingen tvil om at han var ute etter en partner.

Jeg klarte ikke dy meg. Oppretta en profil som jeg var ugjenkjennelig i, og tok kontakt med ham..

Joda, ingen tvil om at han var på sjekkern fortsatt..

Han hadde ingen kjæreste og hadde vært singel i ett år sa han til meg.. Grrrr....

Det ble en skikkelig oppvask hehe.. Jeg hadde faktisk spurt om han fortsatt var på nett ei stund tidligere, noe han benektet..

Profilene var borte 1 min etter at jeg hadde konfrontert ham.. Nå sier han at han ikke er der lenger, jeg har vært inne og sett, men ser ingen som ligner på ham i beskrivelsen så jeg håper han ikke lyver for meg.. Men som han sa selv den gang, så har han ødelagt noe av tilliten, som alltid vil være der, selv om vi i dag ikke snakker om det..

Pr idag er han flyttet inn hos meg, men jeg har gitt klar beskjed om at tuller han noe mere nå som jeg oppdager/ får greie på så er det over og ut.. Jeg finner meg ikke i slikt tull..

Hva du skal gjøre med det, må du bestemme selv, men jeg syntes det var greit å få bekreftet det jeg fryktet. Bevis hadde jeg svart på hvitt så det kunne han ikke benekte..

Tok forøvrig konfrontasjonen pr. mail/ telefon. Greide ikke å vente til vi treftes..

Etter ei stund tøvprat med ham på nettet, ga jeg meg til kjenne, og fortalte ham hva jeg syntes om ham..

Lykke til uansett hva du velger. Men når det plager deg, synes jeg ikke du skal gå å lure på det. Snakk med ham, eller test ham.. Så får dere saken på bordet, og kan bli enige om hvor grensene går om dere skal være sammen.

Har lest gjennom innlegget ditt, og andres flere ganger. Og har nå opprettet en ugjengjennelig profil. Så da får jeg bare hoppe i det og sende han en melding.

Så får vi se om og hvilken respons jeg får.

Men egentlig liker jeg det ikke...

Takk iallefall for langt svar.

Gjest test ham litt

Har lest gjennom innlegget ditt, og andres flere ganger. Og har nå opprettet en ugjengjennelig profil. Så da får jeg bare hoppe i det og sende han en melding.

Skjønner godt at du ikke liker dette, men det er jo ikke bra å gå rundt å være usikker heller. Du vil jo på denne måten hvertfall få vite hva han driver med, og hvor du har ham på det området.

Lykke til! Håper inderlig for din del at han avviser deg!:)

Gjest test ham litt

Skjønner godt at du ikke liker dette, men det er jo ikke bra å gå rundt å være usikker heller. Du vil jo på denne måten hvertfall få vite hva han driver med, og hvor du har ham på det området.

Takk for oppmuntring:-)

Og ja..håper virkelig han ikke gir meg noen respons på meldingen jeg sendte. Så får vi bare se.

Det er iallefall ikke noe morsomt å gå med denne tvilen inni seg, når man ikke får tatt det opp med en gang. For som jeg skrev til Flisa...tror jeg...så er han ikke noe særlig pratsom i tlf. Ikke alle liker jo å skravle i tlf..

Gjest test ham litt

Takk for oppmuntring:-)

Og ja..håper virkelig han ikke gir meg noen respons på meldingen jeg sendte. Så får vi bare se.

Det er iallefall ikke noe morsomt å gå med denne tvilen inni seg, når man ikke får tatt det opp med en gang. For som jeg skrev til Flisa...tror jeg...så er han ikke noe særlig pratsom i tlf. Ikke alle liker jo å skravle i tlf..

Krysser fingrene for deg:)

Håper han har styr på hva han driver med ja!

Gjest Fått noe napp?

Nå blir vi jo nysgjerrig på hvordan det går, her, hold oss informert, da! :-).

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...