Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Hei! jeg har er en jente på 20 år som har hatt en kjæreste i snart 4 år. Vi elsker hverandre og fungerer kjempebra sammen, men sexlivet er blitt et problem. Jeg synes det gjør vont når han trenger inn i meg. Jeg har heller aldri fått vaginal orgasme. I begynnelsen hadde vi sex ganske ofte men det var aldri godt. Men nå er det så ille at vi omtrendt aldri har sex mer. (-kanskje 2 ganger på det siste halve året.) Det er liksom blitt verre med tiden. Hva kan dette være? For to år siden testet jeg meg for sykdommer og da fant de ut at jeg hadde sopp. jeg brukte canesten så lenge legen sa. Hvis dette har blusset opp kan det kanskje være årsaken? Det klør ofte nedentil, men jeg har exem så det er kanskje grunnen. siste gangen jeg hadde mensen var det noe unormalt. Det gjorde litt vondt da jeg brukte tampong. Ellers har jeg ikke svie eller unormal utflod. -(trur jeg da) Jeg lurer også på om det finnes noe som øker lysten for kvinner på det norske markede. Kan man få det hos en allmennpraktiserende lege? På forhånd takk.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/24318-problemer/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Mette Moen, Gynekolog

Ved smerter ved samleie bør du få en lege til å undersøke deg.

Grünfeld svarer bedre enn jeg på sexspørsmål, men min erfaring er at mange unge kvinner (de som starter tidlig på sex??) ikke opplever orgasme før de blir eldre og mer trygge på seg selv og sin partner. Noen kvinner får ikke vaginal orgasme. Det finnes ikke midler (tabletter) som øker lyst hos kvinner. God tid og kyndig partner hjelper på saken. Lykke til

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/24318-problemer/#findComment-102073
Del på andre sider

Ved smerter ved samleie bør du få en lege til å undersøke deg.

Grünfeld svarer bedre enn jeg på sexspørsmål, men min erfaring er at mange unge kvinner (de som starter tidlig på sex??) ikke opplever orgasme før de blir eldre og mer trygge på seg selv og sin partner. Noen kvinner får ikke vaginal orgasme. Det finnes ikke midler (tabletter) som øker lyst hos kvinner. God tid og kyndig partner hjelper på saken. Lykke til

burde jeg gå til en gynekolog for å få sjekket dette? hvordan skal jeg isåfall gå fram? skal man først til en allmennpraktiserende lege som skal henvise meg eller kan man gå direkte til gynokologen?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/24318-problemer/#findComment-102188
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...