Gå til innhold

kanskje gravid???

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest vilværegravidnå!

Hvilke symtomer har du så tidlig?

Jeg har litt menssmerter, oppblåst i magen. Litt småkvalm. Men dette er helt sikkert innbildninger.

Tror egentlig ikke at jeg er gravid, for så heldig er jeg vell ikke... Velger heller å tenke sånn, for da blir ikke skuffelsen så veldig hard.

Er du gravid eller prøver dere?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/243225-kanskje-gravid/#findComment-1890269
Del på andre sider

Gjest Gutten min vil bli storebror

Jeg har litt menssmerter, oppblåst i magen. Litt småkvalm. Men dette er helt sikkert innbildninger.

Tror egentlig ikke at jeg er gravid, for så heldig er jeg vell ikke... Velger heller å tenke sånn, for da blir ikke skuffelsen så veldig hard.

Er du gravid eller prøver dere?

Vi prøver.Har prøvd i 1 år no.Har en gutt på 5 år.Med han klaffet det etter 2 forsøk.Jeg skal ha mens om 3 dager men jeg føler meg gravid men det har jeg gjort før også uten at det stemte.Har vondt i brystene men det har jeg bestandig før mens.Er litt kvalm.Blir kvalm hver gang jeg spiser.Husker ikke helt hvordan det var første gang for da hadde jeg så mye å styre med at jeg tenkte ikke over det men nå går jeg å kjenner etter hele tiden.Lykke til til deg

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/243225-kanskje-gravid/#findComment-1890480
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...