molly77 Skrevet 26. august 2006 Del Skrevet 26. august 2006 Jeg har kjæreste og har hatt det i flere år nå. Problemet er at jeg er (har vert) betatt av en på jobben,som var med meg og ei venninne på tur forrige helg. Typen min fra før av drikker av og til 4 ganger pr uke ,og vårt forhold har vert mer eller mindre anstrengt i det siste. Uansett,etter at vi kom hjem fra den turen ble jeg med han fyren hjem istedet for a dra hjem til typen min(dumt gjort ,ja jeg vet =(, fordi jeg visste at han antagelig kom til a vere full nar jeg kom hjem. jeg sovna på sofaen hos han og vakna neste morgen ,husker omtrent ingenting fra før jeg sovna.jeg spurte han om jeg hadde gjort noe jeg ikke burde gjore ,men han sa nei. typen min beskylder meg for a vere utro og slår meg midt i ansiktet.(gjort det slutt nå btw ) Problemet er at jeg har veldig lyst a fortsette a vere venn med han fra jobben.jeg har prata med han hver dag og han har alltid vert veldig koselig og på en måte vist interesse for meg og han gav meg tlf nr sitt først etc. Men nå derimot virker det som han helst vil unngå meg , jeg har spurt han igjen om jeg har gjort eller sagt noe galt ,men han sier nei og forsikrer meg om at han fortsatt vil vere venner med meg . Før sendte han meldinger og svarte når jeg ringte ,men nå har jeg en feeling av at han prøver å unngå meg. venninna mi sa at han sa til henne på den turen(mens jeg lå og sov btw) at han syntes det var dumt at alle jenter han har truffet den siste tiden enten har kjæreste eller er opptatt,desuten visste han at jeg hadde type før den turen ,så jeg fatter ingenting for å vere helt ærlig. hvis han ikke vil omgås meg lengre av en eller annen merkelig grunn,så hvorfor ikke bare si det rett ut? hver gang jeg ser han på jobben og jeg spør om han har tid til å prate ,har han liksom alltid en eller annen viktig avtale han må rekke etter jobben etc.. Jeg er ikke ute etter å bli sammen med ham eller noe som helst ,men har lyst til å ha kontakt med han som venn,for han er virkelig ok å prate med . Noen som har noen råd og gi meg ? 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/243268-noen-som-vet-langt-innlegg/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest majjaaa Skrevet 26. august 2006 Del Skrevet 26. august 2006 Hva med å være en god stund (ÅR) alene før du går inn i noe nytt? 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/243268-noen-som-vet-langt-innlegg/#findComment-1889503 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tonette Skrevet 28. august 2006 Del Skrevet 28. august 2006 Noen mennesker er så redd for kjærligheten at de bare forelsker seg i de som er uoppnålige. Kanskje han har fått panikk nå, når du ikke lenger uoppnålig. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/243268-noen-som-vet-langt-innlegg/#findComment-1891146 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.