Gjest Eksfrua som er anonym i dag Skrevet 26. august 2006 Skrevet 26. august 2006 Min eksmann har lånt vår dattes nøkkel til mitt hus. Stjålet worddokument fra min pc, sendt det hjem til sin egen pc, på mail. Betalt noen for å knekke passord, og fått tilgang på mine private word-dokument! Dette kan da umulig være lovig?? 0 Siter
citygirl Skrevet 26. august 2006 Skrevet 26. august 2006 Hvis han har flyttet ut - og han har lurt seg til tilgang - ville jeg tro det? Har ikke greie på jus - men det høres svært ulovlig ut! Krenkelse av privat eiendom eller noe?? 0 Siter
nicketynack Skrevet 3. september 2006 Skrevet 3. september 2006 Dette er overhodet ikke lovlig nei!! Verken å ta dine passord eller private dokumenter, så ulovlig som det går an. 0 Siter
Gjest datanerd Skrevet 6. september 2006 Skrevet 6. september 2006 knekke koder å lese private dokumenter er ulovlig. Du kan tenke det som et innbrudd der noen knuser døren din med et brekkjern. Å knekke en kode så for å stjele og gå i private ting er ulovlig. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.