Gjest Uff dårlig fantasi Skrevet 26. august 2006 Skrevet 26. august 2006 Er det noe i det? Når man har vært singel for lenge blir for man for kresen. Gikk gjennom ett brudd for en stund siden og har ikke følt for å date før nå i det siste. Vet man ikke alltid finner den "rette" med en gang men jeg klarer ikke engang å tenne seksuelt på helt ok personer. Alt blir bare mislykka, bare lurer på om jeg er helt ødelagt eller om sånt er normalt. 0 Siter
keinstein Skrevet 26. august 2006 Skrevet 26. august 2006 Gi opp og gå i kloster. Anbefaler superlim. 0 Siter
Gjest det er håp for alle Skrevet 26. august 2006 Skrevet 26. august 2006 du har vel bare ikke truffet den med rett "KJEMI" for deg,ennå. 0 Siter
Gjest Uff dårlig fantasi Skrevet 27. august 2006 Skrevet 27. august 2006 Gi opp og gå i kloster. Anbefaler superlim. Hvor skal jeg putte det ? Munnen eller nedentil ? 0 Siter
fugazi Skrevet 27. august 2006 Skrevet 27. august 2006 tja. jeg sier, som jeg alltid har sagt: den som _ikke_ er kresen, er desperat. man SKAL være kresen i valg av partner. når jeg ser folk som sier "jeg er kresen, tar ikke hva som helst", så er det bare et bevis på at vedkommende er oppegående, og lever i verden de fleste av oss verden. men så finnes det de få som sier at de er "så kresne", og som på en måte føler seg over oss vanlige, dødelige; at vi ikke er gode nok. de drites det ganske hardt i 0 Siter
ban1977 Skrevet 27. august 2006 Skrevet 27. august 2006 Gi opp og gå i kloster. Anbefaler superlim. intelligent svar haha. 0 Siter
ban1977 Skrevet 27. august 2006 Skrevet 27. august 2006 Gi opp og gå i kloster. Anbefaler superlim. intelligent svar hehe 0 Siter
Ugga Bugga Skrevet 27. august 2006 Skrevet 27. august 2006 tja. jeg sier, som jeg alltid har sagt: den som _ikke_ er kresen, er desperat. man SKAL være kresen i valg av partner. når jeg ser folk som sier "jeg er kresen, tar ikke hva som helst", så er det bare et bevis på at vedkommende er oppegående, og lever i verden de fleste av oss verden. men så finnes det de få som sier at de er "så kresne", og som på en måte føler seg over oss vanlige, dødelige; at vi ikke er gode nok. de drites det ganske hardt i Enig 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.