Gå til innhold

Singel for lenge, for kresen ?

Anbefalte innlegg

Gjest Uff dårlig fantasi

Er det noe i det? Når man har vært singel for lenge blir for man for kresen.

Gikk gjennom ett brudd for en stund siden og har ikke følt for å date før nå i det siste. Vet man ikke alltid finner den "rette" med en gang men jeg klarer ikke engang å tenne seksuelt på helt ok personer.

Alt blir bare mislykka, bare lurer på om jeg er helt ødelagt eller om sånt er normalt.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/243300-singel-for-lenge-for-kresen/
Del på andre sider

Fortsetter under...

tja.

jeg sier, som jeg alltid har sagt: den som _ikke_ er kresen, er desperat.

man SKAL være kresen i valg av partner. når jeg ser folk som sier "jeg er kresen, tar ikke hva som helst", så er det bare et bevis på at vedkommende er oppegående, og lever i verden de fleste av oss verden.

men så finnes det de få som sier at de er "så kresne", og som på en måte føler seg over oss vanlige, dødelige; at vi ikke er gode nok. de drites det ganske hardt i :)

Annonse

tja.

jeg sier, som jeg alltid har sagt: den som _ikke_ er kresen, er desperat.

man SKAL være kresen i valg av partner. når jeg ser folk som sier "jeg er kresen, tar ikke hva som helst", så er det bare et bevis på at vedkommende er oppegående, og lever i verden de fleste av oss verden.

men så finnes det de få som sier at de er "så kresne", og som på en måte føler seg over oss vanlige, dødelige; at vi ikke er gode nok. de drites det ganske hardt i :)

Enig

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...