Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Hei! Har alltid hatt bare en strek eller inneovergrop der hvor brystvorta skal være. Av og til når jeg fryser eller blir opphisset krymper huden rundt brystvorta seg, og noe smått, lite noe kommer til syne. er nok en slags brystvorte.. men den er så liten.. Jeg er 18 år nå, og mamma har sagt at jeg bare skal vente og at de vil komme til slutt. Men jeg er lei av å vente.. Vet du hva det kommer av og er det noe jeg kan gjøre??

Er redd for at jeg ikke skal være i stand til å amme når den tid kommer..

Hilsen frustrert jente 18 år.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/243352-ikke-tilstedev%C3%A6rende-brystvorter/
Del på andre sider

Fortsetter under...

hehe;) men det var vel kijpt å måtte vente så lenge..? jeg hater å ikke ha brystvorter, føler brystene mine ser ut som to fettklumper uten..

Ja - følte meg litt rar ja - men fikk jo barn så tidlig jeg da - 20 år. Du kan prøve å klemme de ut også.

Annonse

Gjest med utovernipler

Det finnes faktisk små pumper å få kjøpt for innovervendte brystvorter. Jeg kjøpte mine på en helse foretning som solgte utsyr (bandasjist?). Ulempen med dem er at pumpene kan være synlige under genseren.

Jeg endte med å få bukt med problemet med piercing. Hadde de inne i to-tre måneder. Men måtte bruke pumpene først for få brystvortene nok ut til at piercing var mulig.

Ellers vet jeg det finnes operasjon for å få gjort noe, (kutter muskelen som holder brystvorta innover, og forlenger den) men som ikke er lett å få finasiert gjennom det offentlige. Men ellers fullt mulig.

Eller du kan gjøre som de andre her, vente til du får barn.

Det finnes faktisk små pumper å få kjøpt for innovervendte brystvorter. Jeg kjøpte mine på en helse foretning som solgte utsyr (bandasjist?). Ulempen med dem er at pumpene kan være synlige under genseren.

Jeg endte med å få bukt med problemet med piercing. Hadde de inne i to-tre måneder. Men måtte bruke pumpene først for få brystvortene nok ut til at piercing var mulig.

Ellers vet jeg det finnes operasjon for å få gjort noe, (kutter muskelen som holder brystvorta innover, og forlenger den) men som ikke er lett å få finasiert gjennom det offentlige. Men ellers fullt mulig.

Eller du kan gjøre som de andre her, vente til du får barn.

takk for mange gode tips:) eg bare lure;ska pumpene "henge" konstant på brystene? forstår det ikke heilt..

Gjest med utovernipler

takk for mange gode tips:) eg bare lure;ska pumpene "henge" konstant på brystene? forstår det ikke heilt..

Nei.. de skal ikke henge på hele dagen, men etpar timer hver dag. Bruksanvisning følger med, og de er veldig enkle i bruk.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...