Gå til innhold

Hvordan viste dere at tiden var inne?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest Fresa mi amor

Jeg møtte en fyr som jeg følte alt var rett med. Da ble det naturlig at vi fikk barn sammen.

Du var aldri i tvil?

Ikke noen annen faktor enn at du traff den rette? Ikke stabil jobb eller lignende?

Hvordan vet man egentlig han er den rette...?

Føler selv jeg har møtt den rette men har blitt brent sikkelig før, så jeg blir nesten litt pessimistisk!:)

Men føler alt er annerledes en tidligere forhold!! Så det føles rett! Men...:)

Eg har alltid hatt lyst å få barn, men så skal det vere med rett person også då...så når vi hadde vore sammen ei stund begynte vi å diskutere om vi ikkje berre skulle begynne å prøve..Det er eg frykteleg glad for i dag-for vi har prøvd i over eit år og ikkje blitt gravid...Vi tenkte ikkje på korleis det passa inn med jobb osv.-då vi begynte å prøve var eg arbeidsledig (nettopp ferdig med studier), fekk jobb og då hadde det jo vore perfekt å blitt gravid. No har vi flytta til spania for eit år (han fekk jobb her nede),og eg har berre fått 30 % , men vi vil no fortsette å prøve uansett. Dette var eit langt svar-poenget er vel at vi berre sette i gang med prøving-ytre faktorer forandrer seg heile tida (vertfall for nokon) og så er det jo ikkje sikkert at ein kan bli gravid ein gong...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...