Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Hei Mette! Kan du hjelpe meg? Jeg er ei jente på 26år som i august 2001 fikk blodpropp i halsen.. Etter det har jeg og min kjære mann gjennom åtte år hatt STORE problemer med å fullføre en graviditet... Første forsøk var i 2003. Kom til uke 12 og mistet. Så ble vi gravide igjen i 2005 og mistet i uke 8. For bare noen dager siden var jeg gravid i uke 16 og alt virket lovende, men NEI! Fikk blødninger og kontaktet legen med en gang for å få en vaginal UL. Denne gangen var det hjertet som ikke banket! Fikk time til utskraping dagen etter. Tidlig neste morgen kom det noen store slimaktige blodklumper ut. Da vi kom til sykehuset hadde jeg blødd ganske mye. På undersøkelsesrommet tok de ut fosteret med tang, så jeg slapp (heldigvis!!!) utskraping! Jeg skjønner ingenting! Er kjempefrustrert, men kan ikke vise det på dagtid.. Vi har ei jente på 7år. Hun har ikke visst om de to forrige graviditetene, men fikk vite om denne. Hun gråt da hun fikk vite at det hadde gått galt, men det virker som om hun har det bedre nå. Kan ikke hjelpe å tenke på at det kanskje var noe jeg hadde gjort som forårsaket SA denne gangen? Jeg har aldri fått beskjed om å ta folat... Kan det være en grunn? Har ikke hørt om det før jeg surfet på babysider på nett. Fikk internett for 1 1/2 år siden. Bare i tilfelle du lurer: Datteren min ble født to år før jeg fikk antifosfolipid syndrom. Har du noen råd til meg? Legene jeg har snakket med blåser vekk problemene og sier jeg har problemer med graviditetene pga anti stoffene i blodet mitt, men at det er vanskelig å forklare. Og da må jeg jo spørre... Er det ikke en gang mulig å få tettere oppfølging når man har mistet så mange som tre ganger? Jeg vet... Jeg syntes veldig synd på meg selv akkurat nå.. Jeg prøver å komme over det, men det er bare så tøfft..

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...