Gjest infinity Skrevet 8. april 2001 Del Skrevet 8. april 2001 Hei! Dette er trolig et megadumt spørsmål, men jeg MÅ bare spørre. Jeg har en tendens til å våkne om natten av at jeg kjenner ubehag i magen, og våkner da selvfølgelig på magen. Gjør det selvsagt ikke bevisst. Jeg er ikke så veldig langt på vei, har startet på min 9'ende uke, men har fått litt mage (jeg bærer magen langt ned, gjorde det sist også). Dette er nok spesielt følsom da jeg hadde en spontanabort i januar i 8. uke. Er veldig redd for at det skal gå galt denne gangen her også - blir nesten hysterisk jo! Men, sånn er det bare! Sliter også litt med å klare å stumpe røyken helt, men det er så uvirkelig for meg enda, føler meg ikke så veldig gravid at det gjør noe, men målet mitt er selvfølgelig å klare det. Har nå kommet ned i 1 røyk pr dag, og den tar jeg før jeg legger meg. Men..........som jeg sa.........jeg SKAL klare og slutte HELT. Tusen takk for at du i det hele tatt gidder og lese igjennom denne LANGE teksten fra meg, og tusen takk for svar! Stor klem fra meg til deg GOD PÅSKE 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/24347-jeg-ligger-p%C3%A5-magen-skadelig/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Åsa Prebensen, Jordmor Skrevet 8. april 2001 Del Skrevet 8. april 2001 Du kan tryggt andas ut. Det är inte farligt att ligga på magen, så tidigt i graviditeten.Det lilla fostret ligger mycket väl innbäddat inne i din livmoder. Eftervart kommer du själv att tycka att det är obehagligt att ligga på magen, liksom fostret därinne. Något som är ändå viktigare, och det är du som bra är insatt i; att sluta att röka. Bra att du har lyckats att dra ned till 1 cigarett per dag! Skjut inte upp att sluta också med den sista cigaretten, då du nu är mycket motiverad efter din förra spontanabort. Ta dig en mortot/gulrot eller något annat att tugga på, då du skulle ha tagit din cigarett. Lycka till! 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/24347-jeg-ligger-p%C3%A5-magen-skadelig/#findComment-102104 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.