Gjest ønsker å bli sikker Skrevet 8. april 2001 Del Skrevet 8. april 2001 Når man er forelska, kan man bare glemme magefølelsen da? Oppfatter man bare det man ønsker da? For hva skal en tro når magefølelsen sier at "denne jenta liker meg!", mens hun selv prater det vekk hvis jeg kommer inn på temaet? Hvis hun inni seg er usikker på seg selv (men utenpå selvsikker) og ikke minst usikker på meg, kan det være noe av grunnen til at hun er avvisende, mens hun ellers virker interessert? At hun er usikker på seg selv er jeg sikker på. Om hun er usikker på meg TROR jeg, men vet ikke. For hvis jeg en dag uoppfordret er snill mot henne (f.eks. åpner døren for henne), så kan jeg være ganske sikker på at hun "henger" etter meg resten av dagen, og vil gjerne være i nærheten av meg. Tyder jo på at hun ikke vet hvor hun har meg, men fikk plutselig bekrefta at jeg faktisk bryr meg?? Ble et rotete innlegg dette her, men dere skjønner vel hvor jeg vil. Håper dere har noen synspunkter, for å gå i usikkerhetens tåke er ikke morsomt. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/24358-magef%C3%B8lelsen-b%C3%B8ller-med-meg/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Solveig Vennesland, Familierådgiver Skrevet 9. april 2001 Del Skrevet 9. april 2001 Hei! Når en er forelsket, er det mest følelser som styrer atferden. En ser det en liker å se hos den utkårede og synes det stemmer så godt med det en selv liker. Magefølelsen er vel det vi føler /tenker i øyeblikket der og da, intuisjonen. Men det er jo ikke forbudt å bruke hodet selv om en er forelsket. Jeg tror du peker på noe viktig i brevet ditt, om at vi kan virke selvsikre utenpå selv om vi egentlig føler oss usikre inni. Det er også vanlig i begynnelsen av et forhold før en kjenner hverandre godt. Har du lest artikkelen her på DOL under TEMA "Forelskelse og Samliv"? 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/24358-magef%C3%B8lelsen-b%C3%B8ller-med-meg/#findComment-102235 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.