Gå til innhold

Menstrasjon og ppille

Anbefalte innlegg

Gjest snuppsi_24

Er det vanlig å ikke få bortfallsblødning mellom hvert pille brett? Begynte på første p pillebrett nå nylig og tok den siste pillen forrige torsdag(idag er det tirsdag) og har fortsatt ikke fått blødning.Før for flere år siden da jeg gikk på de samme pillene kom alltid blødningen på mandag da jeg sluttet på torsdag.Kan systemet ha hengt seg opp? Før jeg begynte på pillen denne gangen hadde jeg gått å ventet på mens i over 2måneder etter at jeg sluttet med p-ring.Skal begynne på nytt brett i morgen,regner med at det må stå til,selv om jeg ikke har hatt bortfallsblødning?!

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/243630-menstrasjon-og-ppille/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest snuppsi_24

Og du vet at du ikke er gravid?

Hvis du tok siste pille torsdag, så tar du neste pille torsadg...

Så fremt du ikke er gravid?

unnskyld sa feil dag :) Rart om jeg skulle være gravid,har tatt p pillen til rett tid hver dag,Tok graviditetstest rett før jeg begynte på pillen så er heller tvilsomt!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...