Gå til innhold

se: plager i underlivet- trenger råd!

Anbefalte innlegg

ylvali1365381015

skrev i formiddag et innlegg der jeg etterspurte svar fra gynekologen, men også fra eventuelle andre på dette forumet. fremdeles intet svar.

hvor lenge vil man normalt vente på svar her? ser at det ikke er her det først og fremst er størst aktivitet, men det er kanskje noen som har erfaring eller tips å komme med?

leser fagperson innlegg fortløpende? jeg har en elendig fastlege som knapt er tilgjengelig. burde vel skifte, men sånt tenker man jo ikke på før man plutselig trenger råd, som nå. så: dersom noen har lest mine innlegg er jeg veldig takknemlig for svar!

Mvh,

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/243641-se-plager-i-underlivet-trenger-r%C3%A5d/
Del på andre sider

Fortsetter under...

ylvali1365381015

3-5 dager står det at tiden kan ta før fagpersonen svarer deg. Er litt lang tid spør du meg siden det er en tjeneste man betaler for, og for å betale for denne tjenesten er man vel som regel desperat og trenger/ønsker svar raskt.

ser nå at det er opplyst om hvor lang tid man må vente på svar.

litt irriterende med folk som ikke orienterer seg ordentlig eller..? ;-) (jeg leser også sjelden bruksanvisninger, desverre).

men TAKK for svarene!

Mvh,

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...