Gå til innhold

Angrepillen (NorLevo) og blødningsforstyrrelse.

Anbefalte innlegg

Gjest Trine

Jeg tok angrepillen forrige mandag, 6 dager siden. Den første pillen mandag kl 13 og den andre tirsdag kl 08. Jeg skulle få menstrasjon ca 18. april. Men siden jeg for øyeblikket ikke går på p-pille, så kommer den noe uregelmessig (ca to dager fra eller til).

Men i dag har jeg altså fått en menstrasjonslignende blødning, men den er mørkere enn vanlig, nesten svart. Og den lukter anderledes. Er dette normalt? På pakkningsvedlegget står det at mensen i noen tilfeller kan komme noen dager tidligere eller senere enn vanlig. Men jeg synes at 10 dager er ganske mye mer enn "noen dager". Fint om jeg fikk svar, bør jeg evt gå til lege?

Fortsetter under...

Mette Moen, Gynekolog

Det er ikke uvanlig å få en slik blødning noen dager etter man tok angrepillen, og du kan muligens få en ny blødning igjen. Hvis du ikke har smerter og ikke er gravid, synes jeg ikke du behøver gå til lege.

Hei !!!

Jeg måtte ta angre-pillen for første gang nå nylig.

Tok den første onsdag ettermiddag og den andre torsdag morgen. Søndag kveld ble det "ekstra-besøk" som varte til tirsdag/onsdag.

Bare for å nevne det, så hadde jeg også hatt normal mens ca en uke før dette skjedde.

Det er vel pillen som forårsaker dette, for jeg er regelmessig som en klokke til vanlig.

Så du er ikke alene om dette.

mvh lady73

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...