Gå til innhold

ufrivillig forelsket...

Anbefalte innlegg

Gjest kvitsymra

I forgårs gjorde eg det.... røpte meg til en klassekamerat at det var fra meg valentine rosen kom fra... Trodde eg skulle klare å glemme fyren over sommerferien, men akk... Fokusen på fag ble erstattet med å kikke på hans korte nakkehår, eller muskler i timene. Eg kunne ha...ja... *sukk*

Eg fikk avslag, og var egentlig ikke så overrasket, og tenkte det var greit å gjøre dette, for å komme meg videre og fokusere på pensum i timene. Han er flere år yngre enn meg, og eg har barn...

Føler meg steinteit, og er paranoid nok til å tro at klassen morer seg over dette nå. To medstudenter snudde og kikket bak etter meg i gangen i dag... doh!... bare å drite i dem... sladderen roer seg nok om noen uker..

I går tok eg meg sammen og ble med en fyr eg har datet litt i det siste. Vi gikk en laaang tur i skumringen. Satt tett sammen ved et fyr...

Han er super-betatt av meg, og flyten og stemningen mellom oss er så god, så god.... men han er 16 år eldre enn meg, og man SER aldersforskjellen godt!

Dessuten får eg litt dårlig samvittighet å ha bekreftet min kjærlighet til en annen uten å ha sagt noe til han... Dårlig gjort! Men samtidig er det er så godt å være sammen med han...Trygt, fint og nært uten dette begjæret...

Ville bare få ut litt tanker, før eg raser av gårde til dagens travle gjøremål...

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/243783-ufrivillig-forelsket/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Urbanikk

BTW, her er et dikt om kvitsymra:

Kvitsymra og eg.

Kvifor er kvitsymra så vakker, når eg står her framfor ho?

Ingen kan måla seg med kvitsymra, eller meg.

Vi er like vi to, kvitsymra og eg.

Korleis kan kvitsymra vere så kvit, når ho står i sola heile dagen?

Mens eg er sommarbrun og har berre stått i sola i eit minutt.

Kvifor er kvitsymra så vakker, sjølv om ho er kvit?

Vi er vakre vi to, kvitsymra og eg.

Korleis kan kvitsymra stå i regnet, og allikevel vere skjønn?

Eg er ikkje like vakker når eg er våt, men likevel står eg her i vårregnet, med kvitsymra i hand.

Vi er våte vi to, kvitsymra og eg.

Send han dette diktet! :)

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/243783-ufrivillig-forelsket/#findComment-1898232
Del på andre sider

Gjest kvitsymra

BTW, her er et dikt om kvitsymra:

Kvitsymra og eg.

Kvifor er kvitsymra så vakker, når eg står her framfor ho?

Ingen kan måla seg med kvitsymra, eller meg.

Vi er like vi to, kvitsymra og eg.

Korleis kan kvitsymra vere så kvit, når ho står i sola heile dagen?

Mens eg er sommarbrun og har berre stått i sola i eit minutt.

Kvifor er kvitsymra så vakker, sjølv om ho er kvit?

Vi er vakre vi to, kvitsymra og eg.

Korleis kan kvitsymra stå i regnet, og allikevel vere skjønn?

Eg er ikkje like vakker når eg er våt, men likevel står eg her i vårregnet, med kvitsymra i hand.

Vi er våte vi to, kvitsymra og eg.

Send han dette diktet! :)

Åååå. Takk for et koselig dikt!!! Var det du som diktet det, eller fant du det i ei diktsamling?

Tusen takk!

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/243783-ufrivillig-forelsket/#findComment-1898243
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...