Gå til innhold

Holder på å bli fullstendig gaaal...

Anbefalte innlegg

ylvali1365381015

Jeg har ventet på mensen i to uker, fremdeles ikke ett tegn til at den er underveis. Fire negative graviditetstester burde få meg til å glemme hele greia, men jeg føler meg ikke som meg selv. Humørest svinger dagen igjennom, både mann og barn blir ofre for min frustrasjon. Brystene er ømme og sprenger, jeg er trøtt og sliten med verdens korteste lunte.

Alt dette kunne jo være tidenes verste pms, men det pleier ikke være slik. Har aldri ventet så lenge på mensen før, selv ikke før fødslene mine.

Leste innlegg på siden her i dag der flere hevdet at de tok tester med negativt resultat for så å oppdage graviditet flere måneder senere.

Blir ikke akkurat beroliget av slikt heller. Er det mulig å få det avklart feks ved blodprøve?

Jeg er invitert på to festligheter til helgen, har gledet med i flere uker og skulle gjerne nytt et par-tre glass vin også. Det tør jeg ikke før jeg med sikkerhet kan slå fast at jeg ikke er gravid.

Noen som har opplevd det samme?

Kan det at jeg venter på mensen utsette den i ukesvis?

Jeg er bare så lei av å gå slik i uke etter uke... :-(

mvh,

Fortsetter under...

ylvali1365381015

Ja det å tenke på den gjør at den blir utsatt.. Jo mer man tenker jo lenger tid tar det desverre!!Men den kommer tilsutt uansett.

Ja, den gjør vel det... Ikke vant med slike ustabile forhold lenger, det tærer på når man er over de tretti ;-)

Det er nok tidenes pms, skikkelig stygg og langvarig sak. Med en solid forsinket ankomst...

Tross alt bedre enn om det var andre hormonelle forklaringer, feks for tidlig overgangsalder.

Får holde meg på jorda og drikke vin som før. Og da kommer den nok snikende, mr. mens...

Hos legen kan man ta blodprøve for å måle HCG'en i blodet. Den kan avkrefte eller bekrefte en graviditet. Spørsmålet er om legen vil ta den når du får neg. test, men det er hvertfall en måte å få vite det på. Som regel tar det noen dager å få svar.

Gjest Anonym jeg...

Sliter med det samme jeg å!! Sitter å venter og venter!

2 negative graviditetstester.

Humøret er varierende, søver omtrent 12 hver natt/morgen:)

Blir sliten av vær minste ting... huff, alt føles så tungt!!

Har ting jeg bare må ha!

Men ingen tegn til mensen... har en syklus på 32 dager trodde jeg, når jeg plutselig begynte å blød igjen 14 dager etter forrige mens, som var for snart 2 mnd siden.

Så jeg lurer veldig, og vi her har ikke planlagt noe så vi sitter ikke å håper og håper, men blir veldig gla om det skjer! Så jeg forstår ikke helt... Hmmm...

Når jeg snakker om det nå så synes jeg at jeg kjente mensmurringer tidligere i dag! Hvis det ikke er baby'n min på 2 mnd:) Hehe!:)

Lykke til:)

Du kan jo forhøre deg med legekontoret om det er mulig med en slik blodprøve?

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...