Gå til innhold

Vedr. DOL-galleri

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva er egentlig meningen med det DOL-galleriet? At vi skal få stilt nysgjerrigheten vår på hvordan de forskjellige ser ut? Hvorfor må den stilles?

Er det ikke greit å være anonym her da, og ikke være redd for plutselig å møte på Prozak eller Lillemus på byen?

(Jeg hadde absolutt syntes det hadde vært koselig å møte dere altså!!!)

Jeg spør av ren nysgjerrighet nå altså;)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg synes det er veldig fint å se hvordan de jeg diskuterer med ser ut. Bare fordi det er hyggelig å ha et bilde i hodet av de forskjellige menneskene (diverse tråder har jo bevist at et bilde dannes uansett). I tillegg blir de fleste litt mer "menneskelige".

Nå er ikke jeg på DOL-galleriet, men de som har meg på MSN kan se bilder av både meg og Squishy :)

Skrevet

Den stilles kun hos de som ber om det.

Dessuten tar vel vi som er der til etterretning hvordan vi skriver også. Det er ikke mange jeg husker ansiktet på likevel.

Skrevet

Den stilles kun hos de som ber om det.

Dessuten tar vel vi som er der til etterretning hvordan vi skriver også. Det er ikke mange jeg husker ansiktet på likevel.

Det ble mye vanskeligere å være frekk og kranglete når man plutselig hadde et ansikt man kranglet med... ;o)

Skrevet

Det ble mye vanskeligere å være frekk og kranglete når man plutselig hadde et ansikt man kranglet med... ;o)

Næh, ikke egentlig. Selv om jeg er i galleriet (enn så lenge), så føler jeg meg såpass eplekjekk at jeg nebber når jeg ønsker å nebbe ;-)

Skrevet

Jeg synes det er veldig fint å se hvordan de jeg diskuterer med ser ut. Bare fordi det er hyggelig å ha et bilde i hodet av de forskjellige menneskene (diverse tråder har jo bevist at et bilde dannes uansett). I tillegg blir de fleste litt mer "menneskelige".

Nå er ikke jeg på DOL-galleriet, men de som har meg på MSN kan se bilder av både meg og Squishy :)

Og dere er så fine, så. :-D

Skulle jeg ha meldt meg inn i det galleriet, måtte det bare ha vært for å stille min egen nysgjerrighet, ikke fordi jeg ønsket at noen skulle vite hvem _jeg_ var.

Skrevet

Men akkurat DEG klarer jeg å være like frekk med! hehe

Skrevet

Artig å se hvem man utveksler meninger med.

Og kjekt å ha om man skulle arrangere mini-treff e.l., gjør nervøsiteten litt mindre ;-)

Lenge siden sist det var vanlig forresten; vi var en bunch folk som var ganske aktive til å treffes på Sara for en del år tilbake ;-)

Skrevet

Jeg ble med på Dol galleriet rett og slett fordi jeg ville se hvem jeg snakket med:)

Når man har et bilde så har man litt mere personlighet på dem.

Noen hadde jeg aldri trodd så sånn ut, og andre hadde jeg trodd så annerledes ut, og noen ser akkurat (nesten) slik ut som jeg forestillte meg:)

( det var koselig å se ansiktene deres igjen forresten)

Skrevet

Jeg syns det skal være upersonlig.

Det er mye bedre å rive kjæft med folk jeg ikke vet hvordan ser ut.

Skrevet

Hvem har sagt at den "må" stilles? Det er da helt frivillig.

"......................................."

Skrevet

Hvem har sagt at den "må" stilles? Det er da helt frivillig.

"......................................."

Jeg vet jo at det er frivillig, da.

Gjest Ulvinnen
Skrevet

Dolgalleriet har ikke noe med dol å gjøre, det er administrert av en bruker.

Er det så mange kjente nick som er der da?

Jeg har inntrykk av at når temaet kommer opp, så er det mange flere som sier at de ikke er i galleriet enn som er der.

De fleste av dem jeg har lyst til å se utseendet på har jeg på msn, med unntak av mrxx, morsan og babette. Og jeg tror ikke noen av dem er i galleriet...

Skrevet

Men akkurat DEG klarer jeg å være like frekk med! hehe

*Hehe* jeg klarer å være frekk mot deg jeg og, men det stikker ikke så dypt da. :o)

Skrevet

Dolgalleriet har ikke noe med dol å gjøre, det er administrert av en bruker.

Er det så mange kjente nick som er der da?

Jeg har inntrykk av at når temaet kommer opp, så er det mange flere som sier at de ikke er i galleriet enn som er der.

De fleste av dem jeg har lyst til å se utseendet på har jeg på msn, med unntak av mrxx, morsan og babette. Og jeg tror ikke noen av dem er i galleriet...

Jeg er der :)

Skrevet

Jeg syns det skal være upersonlig.

Det er mye bedre å rive kjæft med folk jeg ikke vet hvordan ser ut.

Jeg ligner ikke grisen (hvem vil vel det?) :)

Skrevet

Jeg ligner ikke grisen (hvem vil vel det?) :)

En gris er mer intelligent enn en hund. Men det ser ikke slik ut. Det er best å ikke skue hunden på hårene. Nå har ikke griser så mye hår.

Her er noen grisebilder.

http://www.northrup.org/photos/pig/

Gjest Ulvinnen
Skrevet

Jeg er der :)

Deg har jeg lyst å se! Det vil si, de berømte vaffellårene dine :-)

Øynene dine og flåkjeften husker jeg fra doløyegalleriet ;-)

Kanskje jeg skal lokke deg til å gi meg msn-adressen din, slik at jeg kan se deg der?

Skrevet

Deg har jeg lyst å se! Det vil si, de berømte vaffellårene dine :-)

Øynene dine og flåkjeften husker jeg fra doløyegalleriet ;-)

Kanskje jeg skal lokke deg til å gi meg msn-adressen din, slik at jeg kan se deg der?

[email protected]

Gjest Ulvinnen
Skrevet

Da har jeg lagt deg til - tror jeg. Det er første gang jeg legger til en ny kontakt på Live Messanger, så det så litt anderledes ut enn før.

Mulig at du ikke kommer opp på lista mi før du har bekreftet?

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...