Gå til innhold

Vedr. DOL-galleri

Anbefalte innlegg

Skrevet

Da har jeg lagt deg til - tror jeg. Det er første gang jeg legger til en ny kontakt på Live Messanger, så det så litt anderledes ut enn før.

Mulig at du ikke kommer opp på lista mi før du har bekreftet?

Da har jeg godtatt deg :-)

Videoannonse
Annonse
Gjest Ulvinnen
Skrevet

Da har jeg godtatt deg :-)

Nå ser jeg deg på lista. Du tar virkelig bølgen!

Skrevet

Deg har jeg lyst å se! Det vil si, de berømte vaffellårene dine :-)

Øynene dine og flåkjeften husker jeg fra doløyegalleriet ;-)

Kanskje jeg skal lokke deg til å gi meg msn-adressen din, slik at jeg kan se deg der?

Jeg husker at flisa la ut et bilde av seg selv sånn helt åpent, for et par år siden. Det var et veldig fint bilde. Etterpå var hun snar til å dysse ned alle komplimenter. Hun er veldig flink til å framstille sitt eget utseende så lite flatterende som mulig.

Så ikke legg for mye i vaffelpratet.

Gjest Ulvinnen
Skrevet

Jeg husker at flisa la ut et bilde av seg selv sånn helt åpent, for et par år siden. Det var et veldig fint bilde. Etterpå var hun snar til å dysse ned alle komplimenter. Hun er veldig flink til å framstille sitt eget utseende så lite flatterende som mulig.

Så ikke legg for mye i vaffelpratet.

Hadde jeg virkelig trodd hun så ut slik som hun fremstiller seg, så hadde jeg ikke våget å spørre etter vaffellår ;-)

(Det er ansiktet jeg er interessert i, det er bare ikke like morsomt å skrive det.)

Skrevet

Artig å se hvem man utveksler meninger med.

Og kjekt å ha om man skulle arrangere mini-treff e.l., gjør nervøsiteten litt mindre ;-)

Lenge siden sist det var vanlig forresten; vi var en bunch folk som var ganske aktive til å treffes på Sara for en del år tilbake ;-)

Sara, ja. Det var ofte noen artige øl. Kunne jo forsøkt å ta en øl eller ti der utpå høsten en gang, hvis det er interesse for det. :)

Skrevet

Sara, ja. Det var ofte noen artige øl. Kunne jo forsøkt å ta en øl eller ti der utpå høsten en gang, hvis det er interesse for det. :)

Det hadde vært kos ja. Litt avhengig av at det er barnefri i heimen her om jeg kan stille, selvsagt.

Skrevet

Kanskje jeg også kan legge deg til? *Smiske smiske*

Klin til! .)

Skrevet

Klin til! .)

Kult! Har ikke hatt tilgang i helga, men nå er jeg på nett igjen! Legger deg til straks! (Hvis det går på den webbasterte, ellers gjør jeg det i morgen...)

Skrevet

Kult! Har ikke hatt tilgang i helga, men nå er jeg på nett igjen! Legger deg til straks! (Hvis det går på den webbasterte, ellers gjør jeg det i morgen...)

jeg venter....:)

Skrevet

La deg til nå, jeg. :)

Ja, og jeg aksepterte med en gang - men vil noen snakke med meg`? neida - de vil bare glo på bildet....så nå tar jeg lunsj, en halv time :)

Gjest Princess Peach
Skrevet

Ja, og jeg aksepterte med en gang - men vil noen snakke med meg`? neida - de vil bare glo på bildet....så nå tar jeg lunsj, en halv time :)

Nu er jeg pålogget da. :)

Skrevet

jeg venter....:)

Fikk ikke påå Web msn.. Da får jeg vente til jeg kommer på egen maskin i morgen;)

Skrevet

Fikk ikke påå Web msn.. Da får jeg vente til jeg kommer på egen maskin i morgen;)

ål bings! :)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...