Gå til innhold

til alle som er/har vært gravide

Anbefalte innlegg

ylvali1365381015

Har noen av dere opplevd å teste negativt på graviditetstest nesten en uke etter forventet menstruasjon? og fremdeles ikke oppleve tegn til at den er underveis?

(vel og merke mens dere har vært gravide) ;-)

har noen opplevd at hcg-nivået er såppas lavt at det ikke har gitt utslag på hjemmetest? og hvor sikker er denne sammenlignet med den man tar hos legen?

jeg har tatt flere tester, men de to første kan være tatt såppas tidlig at jeg bør se bort fra dem.

er det ikke rimelig usannsynlig at jeg er gravid etter testresultatet, selv om det kjennes slik? på forhånd takk!

mvh,

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/243936-til-alle-som-erhar-v%C3%A6rt-gravide/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Med nr 2 testet jeg meg et par dager etter forventet mens. Den var negativ. Testet meg på nytt 1 uke etter da mensen fremdeles ikke var kommet. Den var også negativ.

Slo meg til ro med at jeg _ikke_ var gravid!

Da jeg heller ikke fikk mens neste gang, tok jeg ny test. Denne var positiv.

Og da jeg kom til første kontroll som skulle være i uke 8, viste det seg at jeg allerede var 12 uker på vei!!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...