Gå til innhold

Så fornøyd med meg selv!

Anbefalte innlegg

Gjest Princess Peach
Skrevet

Hehe, superkvalmt skryteinnlegg. *advarsel*

Er såååå fornøyd med at jeg har tatt meg sammen og begynt å trene skikkelig igjen. I går og i dag sto jeg i over en time foran tvskjermen og hoppet og spratt til aerobicvideoene mine. Gjett om jeg er støl i dag da! Har bare syklet og gått turer i hele sommer, for det har vært for varmt til å stå inne og svette.

Men nu skal det bli andre boller! :D

Hvorfor er DU fornøyd med deg selv i dag? :)

Videoannonse
Annonse
  • Svar 62
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Gemini

5

• Snorkfrøken

3

• mariaflyfly

2

• mil1365380270

2

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

Jeg er fornøyd med at jeg har klart å lære meg nye funksjoner i SAP i går og i dag. SAP er et datasystem som har et hav av funksjoner, hvor jeg antakelig bare kjenner til tuppen av isfjellet og knapt nok det. Men det går framover! Og jeg MÅ finne ut av en del på egenhånd, for superbruker-kollega er på ferie...

Gjest Streker på veggen..!
Skrevet

Grattis da ;)

Vet ikke hvorfor jeg er fornøyd idag, men jeg er litt sånn giddy. Grei dag idag :)

Skrevet

Og så glemte jeg å si at jeg er en smule imponert over deg da! Har tatt meg litt i nakken i det siste sjøl når det gjelder å komme i mer bevegelse, men må ta det mer piano enn deg, foreløpig i alle fall, pga behandling hos fysioterapeut.

Skrevet

Jeg er grisefornøyd med meg sjøl i dag fordi jeg gikk til tannlegen uten å lage drama! Mista en fylling i går, og tenkte jeg skulle overse det en stund, men det begynte å gjøre vondt i dag, og så tok jeg meg sammen og fikk ordna det! :D

Kombinasjonen Vival, Iron Maiden på full guffe i øra, masse bedøvelse og en assistent å klamre seg til, gjorde at jeg faktisk fiksa å få på plass en ny fylling!!! *kjempestolt*

Gjest Princess Peach
Skrevet

Jeg er grisefornøyd med meg sjøl i dag fordi jeg gikk til tannlegen uten å lage drama! Mista en fylling i går, og tenkte jeg skulle overse det en stund, men det begynte å gjøre vondt i dag, og så tok jeg meg sammen og fikk ordna det! :D

Kombinasjonen Vival, Iron Maiden på full guffe i øra, masse bedøvelse og en assistent å klamre seg til, gjorde at jeg faktisk fiksa å få på plass en ny fylling!!! *kjempestolt*

Bra gjort! Tannlegebesøk er uggent. :)

Gjest Princess Peach
Skrevet

Og så glemte jeg å si at jeg er en smule imponert over deg da! Har tatt meg litt i nakken i det siste sjøl når det gjelder å komme i mer bevegelse, men må ta det mer piano enn deg, foreløpig i alle fall, pga behandling hos fysioterapeut.

Takk, har planer om å kjøpe meg ellipsemaskin til vinteren. Det er bare litt dyrt, ingen som har lyst til å sponse meg litt? ;)

Gjest Princess Peach
Skrevet

Grattis da ;)

Vet ikke hvorfor jeg er fornøyd idag, men jeg er litt sånn giddy. Grei dag idag :)

Noen dager er bare helt greie, ja. Men det er jo godt det også. :)

Gjest Princess Peach
Skrevet

Jeg er fornøyd med at jeg har klart å lære meg nye funksjoner i SAP i går og i dag. SAP er et datasystem som har et hav av funksjoner, hvor jeg antakelig bare kjenner til tuppen av isfjellet og knapt nok det. Men det går framover! Og jeg MÅ finne ut av en del på egenhånd, for superbruker-kollega er på ferie...

Så flink du er. :)

Har hørt om SAP, ja. Samboeren min har jobbet litt med det, men jeg får liksom ikke helt taket på hva det er. Dataprogram eller noe?

Skrevet

Du er kjempeflink, ikke tvil om det! :-)

Måtte tenke litt før jeg kom på noe, men jeg er faktisk ganske fornøyd med at jeg ikke har spist av M&M-pakken som ligger i skuffen ved siden av meg.

Skrevet

Bra gjort! Tannlegebesøk er uggent. :)

Det er faktisk ganske ukristelig. Men det gikk over all forventning i dag. Trodde jeg skulle spy da jeg kom inn døra, faktisk. Hehe :)

Skrevet

Så flink du er. :)

Har hørt om SAP, ja. Samboeren min har jobbet litt med det, men jeg får liksom ikke helt taket på hva det er. Dataprogram eller noe?

Ja, omfattende sådann... *sukk*

Brukes på mange områder, bl.a. dokumentstyring, regnskap, lønn og mye mer.

Gjest Princess Peach
Skrevet

Du er kjempeflink, ikke tvil om det! :-)

Måtte tenke litt før jeg kom på noe, men jeg er faktisk ganske fornøyd med at jeg ikke har spist av M&M-pakken som ligger i skuffen ved siden av meg.

Åh, da er du flink. Det er vanskelig å stå imot ting som ligger i skuffer og skap. Det er nesten som om de roper på en. ;)

Skrevet

Takk, har planer om å kjøpe meg ellipsemaskin til vinteren. Det er bare litt dyrt, ingen som har lyst til å sponse meg litt? ;)

En sånn en vil jeg også ha, men har ikke råd... Vil også sponses, men må nok se langt etter noen sponsor...

Får nok klare meg med de tingene jeg allerede har :-)

Skrevet

Hadde inntrykk av at du var ei staut dame jeg.

Gjest Princess Peach
Skrevet

Det er faktisk ganske ukristelig. Men det gikk over all forventning i dag. Trodde jeg skulle spy da jeg kom inn døra, faktisk. Hehe :)

Huff! Jeg synes det er ubehagelig å gå til tannlegen, men heldigvis har jeg ikke invalidiserende tannlegeskrekk. Det som svir mest er når jeg skal dra kortet etterpå, hehe. :)

Gjest Princess Peach
Skrevet

En sånn en vil jeg også ha, men har ikke råd... Vil også sponses, men må nok se langt etter noen sponsor...

Får nok klare meg med de tingene jeg allerede har :-)

Kanskje vi skulle søke Olympiatoppen om støtte? ;)

Skrevet

Åh, da er du flink. Det er vanskelig å stå imot ting som ligger i skuffer og skap. Det er nesten som om de roper på en. ;)

Det ropte ikke før, men etter at jeg ble gravid hender det sjokoladen skriker navnet mitt. Også sitter det en liten smådjevel på skulderen min og hvisker at det ikke er så farlig å spise den, sjokolade er så sunt atte, jadda .... ;-)

Skrevet

Grattis! Kommer etter en dag!

I dag er jeg stolt over våget å være uenig med kollega og stått for det. Og for å ha svelget noen kameler i forhold til livssituasjonen.

Gjest Princess Peach
Skrevet

Grattis! Kommer etter en dag!

I dag er jeg stolt over våget å være uenig med kollega og stått for det. Og for å ha svelget noen kameler i forhold til livssituasjonen.

Flink! Sånne ting er jeg veldig dårlig på. :)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...