Gå til innhold

Så fornøyd med meg selv!

Anbefalte innlegg

Gjest Princess Peach
Skrevet

Det ropte ikke før, men etter at jeg ble gravid hender det sjokoladen skriker navnet mitt. Også sitter det en liten smådjevel på skulderen min og hvisker at det ikke er så farlig å spise den, sjokolade er så sunt atte, jadda .... ;-)

Grem, ja... Kan ikke ha sånt i huset, for da ligger den der og hyler til meg. :)

Flaks at jeg er så lat, for hvis jeg ikke har det i huset, så gidder jeg ikke å dra ut for å kjøpe, hehe.

Videoannonse
Annonse
  • Svar 62
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Gemini

5

• Snorkfrøken

3

• mariaflyfly

2

• mil1365380270

2

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

Jeg er fornøyd med at jeg har samla sammen et team med damer fra jobben til å være med å gå kampanjen "hvert skritt teller" :) Vi har ordna oss med skrittellere, og går nå overalt, og har planlagt å gå til og fra hverandre for å drikke te etc.

Altså, både trim og sosialt samvær! Genialt ;-)

Gjest Princess Peach
Skrevet

Jeg er fornøyd med at jeg har samla sammen et team med damer fra jobben til å være med å gå kampanjen "hvert skritt teller" :) Vi har ordna oss med skrittellere, og går nå overalt, og har planlagt å gå til og fra hverandre for å drikke te etc.

Altså, både trim og sosialt samvær! Genialt ;-)

Flott! Dere får kose dere, og ha god tur. :)

Skrevet

Jeg har begynt i ny jobb i dag! (superfornøyd med kollegaer og arbeidsplass!)

Jeg har også begynt å trene, og har store mål om å gjøre det regelmessig (nesten ingen unnskyldning når det er treningssenter i samme bygget som jeg jobber...). I tillegg skal gå til og fra jobb (det er bare 7-10 min å gå da..)

så måtte det bare fortsette...

Skrevet

No ga du meg dårlig samvittighet. Sitter å gleder meg til å dytte innpå med snacks i sofaen i kveld. Har nesten ikke trimmet denne uken. Det sitter fremdeles fast et kilo etter ferien, men i neste uke...DA er det tilbake til beinhard trenging...igjen...

:o)

Jeg er fornøyd med at det er helg i dag :o)

Gjest Princess Peach
Skrevet

No ga du meg dårlig samvittighet. Sitter å gleder meg til å dytte innpå med snacks i sofaen i kveld. Har nesten ikke trimmet denne uken. Det sitter fremdeles fast et kilo etter ferien, men i neste uke...DA er det tilbake til beinhard trenging...igjen...

:o)

Jeg er fornøyd med at det er helg i dag :o)

Jeg skal også kose meg i kveld, så ikke ha dårlig samvittighet. :)

Deilig med helg ,ja! :)

Gjest Princess Peach
Skrevet

Jeg har begynt i ny jobb i dag! (superfornøyd med kollegaer og arbeidsplass!)

Jeg har også begynt å trene, og har store mål om å gjøre det regelmessig (nesten ingen unnskyldning når det er treningssenter i samme bygget som jeg jobber...). I tillegg skal gå til og fra jobb (det er bare 7-10 min å gå da..)

så måtte det bare fortsette...

Åh, det hørtes kult ut. :)

Gratulerer med ny jobb, og lykke til med fortsatt trening. ;)

Skrevet

Jeg skal også kose meg i kveld, så ikke ha dårlig samvittighet. :)

Deilig med helg ,ja! :)

Det er bare om å gjøre at ikke helgen blir 3-4 dager som den hadde en tendens til å bli i "gamle dager".

Nei, skal ned noen kilo til før jul, så her må vel strammes inn. Men det blir etter denne helgen ;O)

Skrevet

Jeg er fornøyd med at jeg har klart å lære meg nye funksjoner i SAP i går og i dag. SAP er et datasystem som har et hav av funksjoner, hvor jeg antakelig bare kjenner til tuppen av isfjellet og knapt nok det. Men det går framover! Og jeg MÅ finne ut av en del på egenhånd, for superbruker-kollega er på ferie...

Du vet hva SAP er forkortele for??

Slow And Painful... ;)

Skrevet

Du vet hva SAP er forkortele for??

Slow And Painful... ;)

Eller Such A Pain... :-)

Har en hel liste med flere varianter også...!

Skrevet

Hehe, jeg kan desverre ikke skryte på meg noen gode gjerninger i dag. Jeg blir litt misunnelig fordi du har fått trena :o)

Skrevet

Jeg er fornøyd med å ha vasket hele leiligheten(med god hjelp fra min kjære) :o) Er så deilig å starte helgen når det er skinnende rent rundt her.

Gjest Princess Peach
Skrevet

Jeg er fornøyd med å ha vasket hele leiligheten(med god hjelp fra min kjære) :o) Er så deilig å starte helgen når det er skinnende rent rundt her.

Åh, så flink du er! Jeg hater å vaske, så det blir ikke gjort hver uke, akkurat. ;)

Kos deg med nyvasket leilighet!

Gjest Princess Peach
Skrevet

Hehe, jeg kan desverre ikke skryte på meg noen gode gjerninger i dag. Jeg blir litt misunnelig fordi du har fått trena :o)

Men det kan jo være andre ting du har gjort i dag som ikke jeg har gjort. :)

Gjest Princess Peach
Skrevet

Det er bare om å gjøre at ikke helgen blir 3-4 dager som den hadde en tendens til å bli i "gamle dager".

Nei, skal ned noen kilo til før jul, så her må vel strammes inn. Men det blir etter denne helgen ;O)

Ja, den helga kan ofte bli lang. :-O Man får bare ta seg i nakken, det er hverdagene som teller, vet du. :)

Skrevet

Er fornøyd med at jeg endelig har nevøen min på overnatting i natt.

Han er en liten skjønn gutt, med mange problemer, å kan være slitsom å ha. Men han har jo så lyst å være hos tante.

Har stadig dårlig samvittighet for ikke å ha overskudd så ofte i en hektisk hverdag.

Det koser jeg meg med i kveld...

Skrevet

Jeg er fornøyd med mine null hull hos tannlegen i dag :o)

Skrevet

Jeg er fornøyd med meg selv fordi hele huset er nyvaska og jeg først trente stavgang i oppoverbakke i femten minutter og jogga i femten minutter før jeg tok en 20 minutters økt med pilates. Nå står badekaret og venter på meg mens gubben i huset har middagen klar om en halvtimes tid :)

Skrevet

Åh, så flink du er! Jeg hater å vaske, så det blir ikke gjort hver uke, akkurat. ;)

Kos deg med nyvasket leilighet!

Hihi, det blir nok ikke gjort heeelt hver uke her heller ;o) Men i dag trengtes det, har hanglet noen dager og da er det så lett å si at man tar det senere..skal kose meg nå ja, kos deg med nytrent kropp, og ha en strålende kveld! :o)

Gjest Princess Peach
Skrevet

Er fornøyd med at jeg endelig har nevøen min på overnatting i natt.

Han er en liten skjønn gutt, med mange problemer, å kan være slitsom å ha. Men han har jo så lyst å være hos tante.

Har stadig dårlig samvittighet for ikke å ha overskudd så ofte i en hektisk hverdag.

Det koser jeg meg med i kveld...

Så hyggelig! :)

Det er jo vanskelig å motstå når de sier de har lyst til å være hos tante. :)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...