Gå til innhold

Så fornøyd med meg selv!

Anbefalte innlegg

Gjest Princess Peach
Skrevet

Jeg er fornøyd med meg selv fordi hele huset er nyvaska og jeg først trente stavgang i oppoverbakke i femten minutter og jogga i femten minutter før jeg tok en 20 minutters økt med pilates. Nå står badekaret og venter på meg mens gubben i huset har middagen klar om en halvtimes tid :)

Åh, du er jo tusen ganger flinkere enn meg, jo! :)

*koser meg med beat for beat og smågodt* ;)

Videoannonse
Annonse
  • Svar 62
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Gemini

5

• Snorkfrøken

3

• mariaflyfly

2

• mil1365380270

2

Mest aktive i denne tråden

Gjest Princess Peach
Skrevet

Jeg er fornøyd med mine null hull hos tannlegen i dag :o)

Gratulerer! :)

Gjest Princess Peach
Skrevet

Hihi, det blir nok ikke gjort heeelt hver uke her heller ;o) Men i dag trengtes det, har hanglet noen dager og da er det så lett å si at man tar det senere..skal kose meg nå ja, kos deg med nytrent kropp, og ha en strålende kveld! :o)

Koser meg veldig med Beat for Beat og smågodt her nå! ;)

Skrevet

Du har all grunn til å være fornøyd :-) Jeg er fornøyd fordi jeg har støvsuget opp enormt mye hundehår. Nå skal jeg drikke kaffe og spise kake.

Gjest Princess Peach
Skrevet

Du har all grunn til å være fornøyd :-) Jeg er fornøyd fordi jeg har støvsuget opp enormt mye hundehår. Nå skal jeg drikke kaffe og spise kake.

Støvsuging skulle definitivt jeg også gjort, men istedet sitter jeg nå og ser på Beat for Beat og spiser smågodt. :)

God fredagskveld!

Skrevet

Du er flink ja - ingen tvil om det.

Jeg er igrunnen fornøyd over at jeg kan kose meg til tross for at huset flyter. Nå skal vi ha grillet biff med ovnstekte potetbåter og fløtesaus med egenplukkede kantareller.

Selektiv blindhet er en fin egenskap og jeg er flinkt til å bruke den!

God helg!

Skrevet

De som trener regelmessig er flinke, så du har grunn til å være fornøyd :)

Jeg har fått gjort litt nyttig i dag som jeg er fornøyd med. Jeg gledet mann og barn med hjemmelaget fiskegrateng og fruktgrøt i dag. Har gjort endel husarbeid, og ikke minst har jeg sendt en stor norgespakke med babyklær til en venninne som ikke fortjener det. Hun har fått alle klær etter snuppa på 13 mnd sendt regelmessig, hennes baby er noen mnd yngre.

Gjest Princess Peach
Skrevet

De som trener regelmessig er flinke, så du har grunn til å være fornøyd :)

Jeg har fått gjort litt nyttig i dag som jeg er fornøyd med. Jeg gledet mann og barn med hjemmelaget fiskegrateng og fruktgrøt i dag. Har gjort endel husarbeid, og ikke minst har jeg sendt en stor norgespakke med babyklær til en venninne som ikke fortjener det. Hun har fått alle klær etter snuppa på 13 mnd sendt regelmessig, hennes baby er noen mnd yngre.

Skal prøve å bli regelmessig nå, ja. Eller, jeg har jo egentlig vært ganske flink i hele år, så jeg skryter litt til jeg. ;)

Høres ut som du har hatt en hyggelig dag du også da! :)

Gjest Princess Peach
Skrevet

Du er flink ja - ingen tvil om det.

Jeg er igrunnen fornøyd over at jeg kan kose meg til tross for at huset flyter. Nå skal vi ha grillet biff med ovnstekte potetbåter og fløtesaus med egenplukkede kantareller.

Selektiv blindhet er en fin egenskap og jeg er flinkt til å bruke den!

God helg!

Nam! Kos dere masse. :)

Skrevet

Skal prøve å bli regelmessig nå, ja. Eller, jeg har jo egentlig vært ganske flink i hele år, så jeg skryter litt til jeg. ;)

Høres ut som du har hatt en hyggelig dag du også da! :)

Det er lov å skryte når man er fornøyd :)

Nå er det stilt i huset og jeg tar meg et glass vin. Såpass unner jeg meg etter en lang uke.

Gjest Princess Peach
Skrevet

Det er lov å skryte når man er fornøyd :)

Nå er det stilt i huset og jeg tar meg et glass vin. Såpass unner jeg meg etter en lang uke.

Mm, man skal unne seg litt også. :) Kos deg!

Skrevet

Men det kan jo være andre ting du har gjort i dag som ikke jeg har gjort. :)

Jeg har ikke gjort noe annet enn å slarve med naboen og se på minstemann leke.

Gjest Princess Peach
Skrevet

Jeg har ikke gjort noe annet enn å slarve med naboen og se på minstemann leke.

Æh, artig det og. :)

Skrevet

Da vi kom hjem og hadde spist hengte jeg opp en maskin klær fra i går og satte på en ny. Deretter gravde jeg meg ned i dungen med hytteting som lå utover hele soveromsgolvet mitt og fikk ryddet på plass det. Var ute med søpla (restavfall, plastavfall og papir!), var to ganger i kjelleren med ting som skulle ned i boden. Rydda i klesskapene til ungene og fikk dem til å prøve vintersko og cherroxer så jeg vet hva jeg må kjøpe i høst.

Etter at ungene hadde spist kveldsmat begynte de å spille et spill og jeg dro trimsykkelen frem foran tv'n og sykla 6 km til Beat for beat, stadig avbrutt av to små, men dog. :o)

Fikk så ungene i seng før jeg bredte ut gymmatta og gikk gjennom en runde mage- og lårøvelser. Tok en dusj og spiste så kylling med masse grønnsaker til.

Ha! :o) Stolt av meg selv i kveld ja! Kjæresten var veldig imponert han også - jeg måtte jo fortelle ham hvor flink jeg har vært!

Skrevet

Da vi kom hjem og hadde spist hengte jeg opp en maskin klær fra i går og satte på en ny. Deretter gravde jeg meg ned i dungen med hytteting som lå utover hele soveromsgolvet mitt og fikk ryddet på plass det. Var ute med søpla (restavfall, plastavfall og papir!), var to ganger i kjelleren med ting som skulle ned i boden. Rydda i klesskapene til ungene og fikk dem til å prøve vintersko og cherroxer så jeg vet hva jeg må kjøpe i høst.

Etter at ungene hadde spist kveldsmat begynte de å spille et spill og jeg dro trimsykkelen frem foran tv'n og sykla 6 km til Beat for beat, stadig avbrutt av to små, men dog. :o)

Fikk så ungene i seng før jeg bredte ut gymmatta og gikk gjennom en runde mage- og lårøvelser. Tok en dusj og spiste så kylling med masse grønnsaker til.

Ha! :o) Stolt av meg selv i kveld ja! Kjæresten var veldig imponert han også - jeg måtte jo fortelle ham hvor flink jeg har vært!

Du er flink, men du bør trene rygg også når du trener mage

Skrevet

Du er flink, men du bør trene rygg også når du trener mage

*Noterer* :o) Takk for tips!

Skrevet

Fordi jeg er blitt så flink å drikke nok vann (og ikke saft eller cola light!)

Skrevet

Åh, du er jo tusen ganger flinkere enn meg, jo! :)

*koser meg med beat for beat og smågodt* ;)

Næsj, du var jammen meg flink du også :-)

Dessuten har jeg gomla masse potetgull og sjokolade de siste timene, så treningsøkta må jeg visst gjenta imorgen :-/

Skrevet

Fordi jeg skulka jobb et par timer - med sjefens velsignelse og stresset ut til Fredrikstad trafikkstasjon og fikk satt skilter på min nye bil - som jeg også kjøpte innenfor de to timene. Smakk, smakk -alt i orden. Nå har vi akkurat kommet fra Sverige med ost -vi fikk prøvd bilen skikkelig. :)

En Skoda Octavia,1,9 TDI stasjnsvogn - deepsea blue - ble det :)

STOLT

Gjest Princess Peach
Skrevet

Fordi jeg skulka jobb et par timer - med sjefens velsignelse og stresset ut til Fredrikstad trafikkstasjon og fikk satt skilter på min nye bil - som jeg også kjøpte innenfor de to timene. Smakk, smakk -alt i orden. Nå har vi akkurat kommet fra Sverige med ost -vi fikk prøvd bilen skikkelig. :)

En Skoda Octavia,1,9 TDI stasjnsvogn - deepsea blue - ble det :)

STOLT

Grattis med ny bil! :)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...