Gjest Princess Peach Skrevet 2. september 2006 Skrevet 2. september 2006 Fordi jeg er blitt så flink å drikke nok vann (og ikke saft eller cola light!) Så bra! Når man først blir "omvendt" til å drikke vann, blir man nesten avhengig, iallfall jeg. Det beste er en mugge vann med sitronskiver i som står i kjøleskapet. Nam. 0 Siter
Gjest Princess Peach Skrevet 2. september 2006 Skrevet 2. september 2006 Da vi kom hjem og hadde spist hengte jeg opp en maskin klær fra i går og satte på en ny. Deretter gravde jeg meg ned i dungen med hytteting som lå utover hele soveromsgolvet mitt og fikk ryddet på plass det. Var ute med søpla (restavfall, plastavfall og papir!), var to ganger i kjelleren med ting som skulle ned i boden. Rydda i klesskapene til ungene og fikk dem til å prøve vintersko og cherroxer så jeg vet hva jeg må kjøpe i høst. Etter at ungene hadde spist kveldsmat begynte de å spille et spill og jeg dro trimsykkelen frem foran tv'n og sykla 6 km til Beat for beat, stadig avbrutt av to små, men dog. ) Fikk så ungene i seng før jeg bredte ut gymmatta og gikk gjennom en runde mage- og lårøvelser. Tok en dusj og spiste så kylling med masse grønnsaker til. Ha! ) Stolt av meg selv i kveld ja! Kjæresten var veldig imponert han også - jeg måtte jo fortelle ham hvor flink jeg har vært! Jøss, det var mye på en gang! Så flink du er. 0 Siter
Snorkfrøken Skrevet 4. september 2006 Skrevet 4. september 2006 Ja, den helga kan ofte bli lang. :-O Man får bare ta seg i nakken, det er hverdagene som teller, vet du. Ja, det er heldigvis flere hverdager enn helg ) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.