Gjest Christian Anker, lege Skrevet 22. august 2000 Del Skrevet 22. august 2000 Her er et tidligere spørsmål og svar som kanskje er av interesse for deg: "Kviser som voksen. Aldri har jeg hatt problemer med uren hud, men det har jeg fått nå. Jeg er i midten av tyveårene, og får den ene kvisen etter det andre. Det er som om jeg nettopp er kommet i puberteten ! Hva er det som skjer med meg ? Blir jeg kvitt dette ? De fleste har størst problemer med kviser i tenårene. Andre får kvisene litt senere i livet. Behandlingen er imidlertid lik. Jeg vil derfor anbefale deg å kontakte lege slik at du kan få hjelp. Legen kan samtidig sjekke at hormonbalansen din er i orden. Tenk også over din livssituasjon. Vi vet at en stressende hverdag øker kroppens produksjon av mannlige hormoner. Slike hormoner øker forekomsten av kviser. Vær for øvrig varsom med å bruke fete kremer i ansiktet. De stopper til talgkjertlene."Informasjon via Internett erstatter ikke en legekonsultasjon. For en sikker vurdering av problemstillingen du tar opp i brevet bør du derfor rådføre deg med legen din. Vennlig hilsen 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/2441-tips-fuktighetskrem-kviser/page/2/#findComment-19983 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.