Gå til innhold

Sharif_skavland

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vel. Dersom jeg hadde vært han og jobbet sammen med deg, Morsk, ville jeg mest sannsynlig sluttet i jobben jeg også. Og hva vet vel du om han jobber på et annet sted eller ikke..?

Spiller ingen rolle hva du hadde gjort. Det tar etpar dager å finne en ny blandt de flere tusen ansatte *LOL*

Videoannonse
Annonse
  • Svar 152
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• amerikafareren

20

• sheba

19

• Prozak

17

• ylvali1365381015

17

Skrevet

Det er ikke fremmedfrykt når man kritiske til de negative elementene som innvandring også har ført med seg.

gjengslagsmål,drap,voldtekter,innvandrere er overreperesentert på sosialhjel/arbeidsledighet.

At jøder i dag blir bedt om å la kalotten bli hjemme.At homofile risikerer å bli slått ned på gata. At unge innvandrerjenter må skrive kontrakt med myndighetene fordi de er redd de kan bli kidnappet tvangsgiftet etc.

Men ja det finnes mange ressursterke innvandrere også og det er bra at også de kommer fram i media.

Dersom media hadde lagt like stor vekt på når nordmenn utfører ulike overgrep, som når innvandrere gjør det, hadde de fleste av oss fremdeles vært mer redde fo innvandrere enn nordmenn, og jeg tror det er pga fremmedfrykt.

Men fremmedfrykt er ikke det samme som rasisme. Fremmedfrykt er noe som er iboende oss, bilogisk, for å kunne forsvare oss fra fiender (for X-antall tusen år siden).

Cluet er bare å ikke la disse primitive kreftene i oss ta overhånd når vi mæter folk fra andre kulturer.

Skrevet

Dersom media hadde lagt like stor vekt på når nordmenn utfører ulike overgrep, som når innvandrere gjør det, hadde de fleste av oss fremdeles vært mer redde fo innvandrere enn nordmenn, og jeg tror det er pga fremmedfrykt.

Men fremmedfrykt er ikke det samme som rasisme. Fremmedfrykt er noe som er iboende oss, bilogisk, for å kunne forsvare oss fra fiender (for X-antall tusen år siden).

Cluet er bare å ikke la disse primitive kreftene i oss ta overhånd når vi mæter folk fra andre kulturer.

"Men fremmedfrykt er ikke det samme som rasisme. Fremmedfrykt er noe som er iboende oss, bilogisk, for å kunne forsvare oss fra fiender (for X-antall tusen år siden)."

Hudfarge er utgått på dato som argument. De som nå snakker om raser har gått glipp av 20 års samfunnsdebatt og er parkert i bakevja.

Den mest framtredende kilden for fremmedfrykt og konflikt i Norge er nå islamsk kultur. Frykten for de dekadente vantro, demokrati, kvinneinnflytelse, nakenhet, sex, alkohol og svinekjøtt er sterkere enn noe annet i Norge og i Europa.

I Oslo sitter nå et paralellt bystyre på 40 menn og utgjør en formidabel maktfaktor med 60 tusen medlemmer i ryggen. Medlemmene har riktignok ikke stemmerett, og hele strukturen er fri for demokrati og kvinneandel, men makten går helt inn i stuene og under dynene til folk.

Skrevet

Det er ikke fremmedfrykt når man kritiske til de negative elementene som innvandring også har ført med seg.

gjengslagsmål,drap,voldtekter,innvandrere er overreperesentert på sosialhjel/arbeidsledighet.

At jøder i dag blir bedt om å la kalotten bli hjemme.At homofile risikerer å bli slått ned på gata. At unge innvandrerjenter må skrive kontrakt med myndighetene fordi de er redd de kan bli kidnappet tvangsgiftet etc.

Men ja det finnes mange ressursterke innvandrere også og det er bra at også de kommer fram i media.

Jeg kan innføre et nytt begrep:

Fremmedforakt

I de miljøer som nå fronter mest i Norge finnes en sterk forakt for norsk og vestlig samfunn. Det utgydes en dyp forakt for nordmenns hang til nakenhet, sex, alkohol, svinekjøtt, religionsfrihet, demokrati og kvinneinnflytelse. Altså mennskers frihet. De vil innskrenke mennskenes frihet og liv. I dette ligger det en stor og massiv kilde til makt for de som innehar "den eneste sannhet".

Skrevet

Det blir ikke riktig å diskutere en person jeg ikke kjenner i det hele tatt. I mange tilfeller synes jeg mine venner er overivrige med å vise meg respekt, og det gjelder han f.eks. som klappet meg på begge skuldrene på Gardermoen;) Han var en utrolig koselig mann, men tydeligvis nervøs og viste ikke helt hvordan han skulle hilse på meg. Jeg var forberedt på at han ville hilse på mennene først, men nei han tok meg først i hånda og klappet meg siden på skuldrene etterpå (ikke på rompa heldigvis som venninnene mine fleipet med;).

Jeg har en eneste gang opplevd at en muslim nektet å ta meg i hånda og det var på flyplassen i Teheran. Et offisielt sted hvor det er forbudt, jeg kan godt tenke meg at han hadde tatt meg i hånda alle andre steder;)

"Jeg har en eneste gang opplevd at en muslim nektet å ta meg i hånda og det var på flyplassen i Teheran."

Muslimer i Iran og Syria lanserte et offisielt forslag om at jøder og kristne skulle merkes med armbind. Hovedårsaken var visst at muslimer ikke kan ta vantro i hånden, ikke berøre vantro, derfor måtte de vantro merkes for at muslimer ikke skal ta feil. Er det bedre enn å merke muslimer?

Den israelske forsvarsministeren truet da øyeblikkelig i en pressekonferanse med å drepe alle som forsøkte å merke jøder. "Hvis de våger å merke jøder med gult armbind, skal vi kle dem i svart og legge dem i en kiste"

Ha sex med vantro kvinner er faktisk ikke forbudt for muslimske menn, men koranen oppfordrer til det. Hva kan man vente av en mannsreligion?

Skrevet

"Jeg har en eneste gang opplevd at en muslim nektet å ta meg i hånda og det var på flyplassen i Teheran."

Muslimer i Iran og Syria lanserte et offisielt forslag om at jøder og kristne skulle merkes med armbind. Hovedårsaken var visst at muslimer ikke kan ta vantro i hånden, ikke berøre vantro, derfor måtte de vantro merkes for at muslimer ikke skal ta feil. Er det bedre enn å merke muslimer?

Den israelske forsvarsministeren truet da øyeblikkelig i en pressekonferanse med å drepe alle som forsøkte å merke jøder. "Hvis de våger å merke jøder med gult armbind, skal vi kle dem i svart og legge dem i en kiste"

Ha sex med vantro kvinner er faktisk ikke forbudt for muslimske menn, men koranen oppfordrer til det. Hva kan man vente av en mannsreligion?

Informasjonen i innlegget ovenfor er, som vanlig, blank løgn fra jøde- og muslim-hateren Keinstein.

Skrevet

Detaljer:

Løgnen som Keinstein viderebringer, og som han VET er løgn, er forlengst avslørt og avkreftet.

Skrevet

"Ha sex med vantro kvinner er faktisk ikke forbudt for muslimske menn, men koranen oppfordrer til det.

Er det mye slit å bli muslim?

Skrevet

Detaljer:

Løgnen som Keinstein viderebringer, og som han VET er løgn, er forlengst avslørt og avkreftet.

Vi venter på detaljene. Eller er dine løse påstander og ukontrollerte utbrudd beviset?

Skrevet

"Ha sex med vantro kvinner er faktisk ikke forbudt for muslimske menn, men koranen oppfordrer til det.

Nei.

Det kan gjøres hos en imam på noen minutter.

Skrevet

Vi venter på detaljene. Eller er dine løse påstander og ukontrollerte utbrudd beviset?

De av oss som faktisk leser media, vet at det er avslørt som oppspinn.

Skrevet

Det han tenker på er sikkert at Irans ledere tilbakeviste påstanden som at det bare var et "forslag". Som ikke ble satt ut i livet. Det kommer mye rart fra det landets ledelse.

Skrevet

Jeg glemte å si at du må omskjæres. Med sløv kniv. Det blir festlig. Uggen tradisjon det der med å skjære i pikken til folk. Lurer på hvem idiot som kom på det?

Skrevet

Jeg glemte å si at du må omskjæres. Med sløv kniv. Det blir festlig. Uggen tradisjon det der med å skjære i pikken til folk. Lurer på hvem idiot som kom på det?

Der gikk den i vasken gitt.

Skrevet

Det han tenker på er sikkert at Irans ledere tilbakeviste påstanden som at det bare var et "forslag". Som ikke ble satt ut i livet. Det kommer mye rart fra det landets ledelse.

Det kommer jo minst like mye rart fra deg, så (som jeg har påpekt mange ganger) er dere veldig like i deres fundamentalisme og trangsynhet, for ikke å snakke om lemfeldig omgang med sannhet.

Det er liksom varemerket ditt - løgn.

Skrevet

Der gikk den i vasken gitt.

Ble prisen for høy?

Jeg kjener to mannlige konvertitter, de er ikke omskjært. Jukser altså.

Jeg ville likt å se trynet på dem da de fikk vite at det var prosedyren, etter sigende ble de ganske forskrekket - nærmest redselsslagne.

Skrevet

Det var nok en av de jødene du hater så veldig, Keinstein.

Din historieløshet og kunnskapsløshet er "imponerende".

Skrevet

Jeg synes faktisk han fra USA ga håp om at fattigdommen kunne fjernes, og at det ikke skulle så mye til.

Fattigdom generellt kan selvfølgelig ikke fjernes. Det ville kreve at hele verden la om sin levestandard, og at alle ressurser ble fordelt etter behov. Det skjer aldri. Men så lenge man arbeider _mot_ et slikt mål, og så lenge det hjelper i en eller annen grad, så kan vi knappt forlange mer.

"..................................."

Skrevet

Tullprat av verste sort. Vi skal IKKE akseptere at en ondskapsfull kultur, hvor demokrati ikke eksisterer, som styres av noen få gamle maktsyke menn, og hvor frihet ikke eksisterer, får bre seg i vår frie verden. Kall det fremmedfrykt, hvis du vil. Jeg frykter _selvfølgelig_ en kultur hvor folk ikke har frihet til å si og mene det de vil, hvor undertrykkelse er selve normen for hvordan samfunnet fungerer.

".........................................."

Skrevet

Informasjonen i innlegget ovenfor er, som vanlig, blank løgn fra jøde- og muslim-hateren Keinstein.

Jeg kan ikke se at Keinstein eller noen andre har meldt at de hater hverken jøder eller muslimer.

Det mange (og stadig flere) innser, er at islam er vår tids nazisme, en pest som spres undertrykking, vold og fattigdom til stadig flere mennesker.

Sterk skepsis overfor islam og den økende muslimske innvandring til våre vestlige demokratier, er ikke rasisme, men enhver bevisst borgers plikt.

Frihet og demokrati kommer ikke av seg selv. Disse vesentlige verdien har sine fiender, og en eller annen har uttalt at det tilfaller hver generasjon å ta et oppgjør med disse kreftene.

De gir seg aldri, og da kan heller ikke vi sitte med hodet i sanden.

....

Men er jo pussig da...her har man kjempet frem tilnærmet like rettigheter for begge kjønn. Så kommer det en skokk muslimer som forfekter skamløs og utilslørt kvinneundertrykking i våre egne samfunn. Så opplever vi at disse mørke kreftene støttes helhjertet av folk som sør. Det er pinlig, skammelig og historieløst.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...