Gå til innhold

Navnet på datamaskinen - HASTER

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvis du kikker på fronten på kassen står det nok der...

Evt. om du følger med på oppstarten når du slår på, det kommer nok opp på skjermen.

Skrevet

Start

Kontrollpanel

System

Velg så arkfanen "datamaskinnavn"

Gjest ChiengMai
Skrevet

Start

Kontrollpanel

System

Velg så arkfanen "datamaskinnavn"

Under datamaskinnavn står det "Lille vennen" på min maskin, og fullt datamaskinnavn er Barichello.Altså lite nyttig i forhold til det som blir spurt etter. Dette er helst navn du selv setter og som egentlig ikke har noe med maskinens fabrikat å gjøre.

Skrevet

Under datamaskinnavn står det "Lille vennen" på min maskin, og fullt datamaskinnavn er Barichello.Altså lite nyttig i forhold til det som blir spurt etter. Dette er helst navn du selv setter og som egentlig ikke har noe med maskinens fabrikat å gjøre.

Jeg klarte faktisk ikke ut fra spørsmålet å skjønne at det var _fabrikat_ det ble spurt etter. Det ble stilt spørsmål etter _datamaskinnavn_, og det var det jeg svarte på.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...