Gå til innhold

til dere damer (25 +++)

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Da tror jeg min kjære måtte vært usannsynlig påseilet... :o) Om jeg hadde tatt ham i et kyss, altså ikke tunga-dypt-ned-i-halsen-kyss, men er mer lett-klinings-kyss i påseilet tilstand (han ville aldri gjort det edru!) så hadde jeg nok bare ledd og mobbet ham villt for det i ettertid. :o)

Hadde ikke tatt det for utroskap. Men hadde han gått lenger med en mann så hadde forholdet fått seg en alvorlig knekk ja, på samme måte som om han hadde klint (og evt. gått lenger) med en kvinne.

Jeg hadde med andre ord ikke reagert så sterkt om han hadde kysset en annen mann som en annen kvinne. Vet ikke hvorfor, antagelig fordi jeg ikke ser på en annen man som en reell trussel.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/244192-til-dere-damer-25/#findComment-1898228
Del på andre sider

amerikafareren

Jeg ville ikke likt å være sammen med en mann som tente på andre menn, så hvis du mener kysse lidenskapelig så hadde jeg overhodet ikke likt det. Utroskap eller ikke, jeg ville ha reagert på det med andre følelser enn om det var en kvinne. At menn kysser hverandre på kinnet/kinnene er vanlig i mange kulturer og bare koselig å se på.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/244192-til-dere-damer-25/#findComment-1898236
Del på andre sider

Annonse

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...