Gå til innhold

Har blødninger, er godt på vei

Anbefalte innlegg

Gjest vintermamma

Jeg er 5 månder på vei, men har noen ganger litt blødninger. Jeg vet at det kan skje i svangerskapet, på grunn av noen skjøre hinner, men har lest at blødning alltid skal sjekkes av lege.

Men er det nødvendig å involvere lege så lenge jeg kjenner liv? Jeg blør ikke kjempemye, det er mer brunt/rødt utflod.

Jeg vet at stress kan gi blødninger sånn til vanlig, når man ikke er gravid, kan det være en påvirkning når en er gravid også?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/244205-har-bl%C3%B8dninger-er-godt-p%C3%A5-vei/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest vintermamma

Grøss!! Jeg hadde fått panikk og ville ha løpt til legen fort som f...!!!

Blødninger i 2. og 3. trimester skal alltid sjekkes opp av lege!!

Og hva tror du jeg tenkte på da jeg leste dette svaret ditt, og ikke minst da jeg i våknet i natt.... Jeg fikk ikke sove igjen, fordi innlegget ditt skremte meg sånn. Det må da virkelig gå an å rope varsku på en mer nøytral måte. Særlig når det tross alt er lørdagskveld, og små muligheter til å "løpe til lege fort som f" før mandag....

Greit at *du* ville fått panikk, men tenk deg litt om da, ingen vits å spre panikken unødvendig!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...