Gå til innhold

Familiegjenforening endte i drap.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Si i fra når snyltere, smuglere og kriminelle leverer regnskapet sitt i Brønnøysund-registrene og du skal få det du trenger.

Javel, siden du sier det, så stemmer det helt sikkert.

Videoannonse
Annonse
  • Svar 152
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Sør

49

• keinstein

20

• amerikafareren

15

• Hawkwind

11

Mest aktive i denne tråden

amerikafareren
Skrevet

Kanskje jeg skulle be om sannsynliggjøring for det motsatte? Eller er du ikke så interessert i saken?

Ofte er ikke motdebattanter så intessert i saken, men heller i å bremse debatten.

Hva skal jeg vise statistikk for? Skal jeg vise til forskning som mest sannsynlig ikke finnes (og jeg aldri har påstått at finnes) for å bevise at du synser, og kommer ikke med vitenskapelige argumenter? Det er ikke lett å følge tankegangen din.

Skrevet

Innlegget mitt er korrekt adressert, fordi du tilsynelatende skjærer alle som uttaler seg i integreringsspørsmål over en kam og ikke nøler med å kalle dem høyrevridde og ekstreme og kommer med diverse andre ikke så positive antydninger om sympatier.

Det oppleves som du tillegger folk meninger som de ikke nødvenigvis har.

Som sagt, det er keinstein og de andre 2-3 galningene (jeg snakker kun om dem) som tillegger muslimer meninger som de selvsagt ikke har.

Skrevet

"Det oppleves som du tillegger folk meninger som de ikke nødvenigvis har."

Nettopp.

Og holdninger de ikke har.

De blir ikke spurt, de bli ilagt.

Slik som du gjør med muslimer. Igjen og igjen og igjen.

Skrevet

Du har jo nettopp bedt webmaster slette innlegg/ekskludere brukere på grunn av innlegg du mener er rasistisk?

I en helt annen tråd, og innlegget ble slettet nettopp pga rasisme.

At du sikkert ikke synes det var rasistisk forundrer meg ikke, tatt i betraktning at du neppe engang klassifiserer mareritt som jødeutryddelsen som rasistisk.

Skrevet

I en helt annen tråd, og innlegget ble slettet nettopp pga rasisme.

At du sikkert ikke synes det var rasistisk forundrer meg ikke, tatt i betraktning at du neppe engang klassifiserer mareritt som jødeutryddelsen som rasistisk.

*LOL* Snakker om narr. Inlegget du klagde på står der fortsatt. Selvsagt gjør det. Det refererer jo bare til den pure rene dokumenterbare sannhet.

Din idiotiske klage og meningsløse uthenging av meg derimot er slettet, noe jeg på det strekeste beklager, da jeg syns det er fint at du så til de grader dummer deg ut i all offentlighet.

Skrevet

*LOL* Snakker om narr. Inlegget du klagde på står der fortsatt. Selvsagt gjør det. Det refererer jo bare til den pure rene dokumenterbare sannhet.

Din idiotiske klage og meningsløse uthenging av meg derimot er slettet, noe jeg på det strekeste beklager, da jeg syns det er fint at du så til de grader dummer deg ut i all offentlighet.

"Sannhet" i din og imamenes felles krig mot Virkeligheten.

Skrevet

Hva skal jeg vise statistikk for? Skal jeg vise til forskning som mest sannsynlig ikke finnes (og jeg aldri har påstått at finnes) for å bevise at du synser, og kommer ikke med vitenskapelige argumenter? Det er ikke lett å følge tankegangen din.

Hva var det egentlig saken dreide seg om?

amerikafareren
Skrevet

Hva var det egentlig saken dreide seg om?

At jeg ba om statistikk over dine påstander og du ikke greide å finne frem.

Skrevet

Din metode er tydeligvis å be om statistikk, bevis og ikke noe annet. Ingen meninger om saken?

Ingenting?

Skrevet

Din metode er tydeligvis å be om statistikk, bevis og ikke noe annet. Ingen meninger om saken?

Ingenting?

Du klarer jo aldri å finne noen statistikk - nettopp fordi påstandene dine enten er irrelevante, oppspinn eller løgn. Ofte alle tre.

Skrevet

Han klarer aldri å finne statistikken, og blir kjempesur hver gang noen ber ham om det.

Han har vært slik i flere år.

amerikafareren
Skrevet

Ingenting?

Jeg har en god del meninger om saken, men jeg ba om statistikk denne gangen. Du greier ikke å drive den frem, og da blir det synsing.

Skrevet

Du gjør ditt ytterste for å forhindre integrasjon med ditt fremmedfientlige vrøvl.

Side opp og side ned med preik som gjør det umulig for en normal muslimsk jente.

Anbefal norske jenter å bli med en muslimsk mann hjem i praksis for å fremme integrasjon.

Så kan de senere i rettsystemet oppdage at en pakistaner meddommer vil gi betinget fengsel kun og mindre erstatning på bakgrunn av oppforsel ..

jeg er i kontakt med en organisasjon og en av lederne der svarte direkte på svaret. Ja det har vært voldtektsbølge i oslo den sommern. Og det er ofte utenlandske menn. Men hun sa hun orket ikke bli hengt ut i avisene som rasist etc eller stigmatisere grupper på direkte spørsmål.

Altså når man får beskjed om å drikke mindre og oppføre seg ordentlig og alltid være med venninne. Endel av de såkalte forebyggingstiltakende ville være å ikke bli med en utenlandsk mann hjem. Hvis det først er jenta som skal ta ansvar

amerikafareren
Skrevet

Dette er en artikkel som bygger på noe noen sier, men ikke på statistikk. At tamiler har høyere yrkesdeltakelse enn etniske nordmenn er interessant påstand, men jeg mangler fremdeles statistikk for å tro på det.

Jeg mangler også statistikk for å se sammenhengen mellom at pakistanere har så mye høyere yrkesdeltakelse enn afghanere. I tillegg synes jeg det blir feil å bruke betegnelsen pakistanere og afghanere om personer som er født i Norge, og født med norsk statsborgerskap.

amerikafareren
Skrevet

Anbefal norske jenter å bli med en muslimsk mann hjem i praksis for å fremme integrasjon.

Så kan de senere i rettsystemet oppdage at en pakistaner meddommer vil gi betinget fengsel kun og mindre erstatning på bakgrunn av oppforsel ..

jeg er i kontakt med en organisasjon og en av lederne der svarte direkte på svaret. Ja det har vært voldtektsbølge i oslo den sommern. Og det er ofte utenlandske menn. Men hun sa hun orket ikke bli hengt ut i avisene som rasist etc eller stigmatisere grupper på direkte spørsmål.

Altså når man får beskjed om å drikke mindre og oppføre seg ordentlig og alltid være med venninne. Endel av de såkalte forebyggingstiltakende ville være å ikke bli med en utenlandsk mann hjem. Hvis det først er jenta som skal ta ansvar

Ingen forsvarer voldtekter, INGEN. At det kan gjøres forebyggende tiltak er noe helt annet. Menns maktsyke og maktbehov går på tvers av alle kulturer og har alltid gjort. Jeg er gammel nok til å ha vært med på det meste i kvinnefrigjøringskampen.

Jeg er bekymret for den utviklingen i dag å tro at dette dreier seg kun om kulturelt syn.

Skrevet

Jeg har en god del meninger om saken, men jeg ba om statistikk denne gangen. Du greier ikke å drive den frem, og da blir det synsing.

Jeg går ut fra at du ikke godtar hvilken som helst kilde?

Skrevet

Dette er en artikkel som bygger på noe noen sier, men ikke på statistikk. At tamiler har høyere yrkesdeltakelse enn etniske nordmenn er interessant påstand, men jeg mangler fremdeles statistikk for å tro på det.

Jeg mangler også statistikk for å se sammenhengen mellom at pakistanere har så mye høyere yrkesdeltakelse enn afghanere. I tillegg synes jeg det blir feil å bruke betegnelsen pakistanere og afghanere om personer som er født i Norge, og født med norsk statsborgerskap.

http://www.aftenposten.no/nyheter/iriks/politikk/article1348280.ece

Skrevet

Kjære vakre vene, hvis kvinnene først skal ta ansvar for å forhindre voldtekt så blir hun ikke med noen fremmede menn hjem - det være seg norske eller av utenlandsopprinnelse.

Det er helt sikkert riktig at menn av utelandsopprinnelse er overrepresentert i voldtektssaker i Oslo, men Norge består av litt mer enn Oslo - og da er det smart å huske at norske menn også voldtar.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...