Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Som noen av dere vet, ble jeg operert i forrige uke - fremfall av bakre skjedevegg.

Det er nå 1 uke og 3 dager, altså 10 dager siden operasjonen, og jeg har nesten ikke noe verk lenger, har kuttet mye ned på smertestillende og orker ganske mye i løpet av dagen.

MEN - jeg blør en del fremdeles. Er ikke det lenge å blø? Trodde bare jeg skulle blø noen dager etter operasjonen, men det fortsetter altså. Ikke så mye som mensblødning, men såpass mye at jeg skifter bind 3-4 ganger i løpet av dagen. I dag nøys jeg veldig kraftig og plutselig, og da reiv det skikkelig i såret...

Bør jeg ta kontakt med lege på mandag og høre? Skal jeg da snakke med fastlegen eller med gynekolog på sykehuset?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/244221-bl%C3%B8dning-fra-operasjonss%C3%A5r/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg husker rett og slett ikke hvor lenge jeg blødde jeg. Men ring på gynekologisk avdeling, der du ble opereret, om du er usikker. De er der for å svare på spørsmålene dine vet du. Er du engstelig får du sikkert komme inn for en sjekk.

Jeg husker rett og slett ikke hvor lenge jeg blødde jeg. Men ring på gynekologisk avdeling, der du ble opereret, om du er usikker. De er der for å svare på spørsmålene dine vet du. Er du engstelig får du sikkert komme inn for en sjekk.

Takk for svar. Er ikke direkte engstelig, men kan liksom ikke skjønne hvorfor det skal blø så lange. Det kan jo ikke sammenliknes med renselsen etter en fødsel, da er det jo et digert sår i livmora som skal leges.

Blødningen er stort sett brunlig, men den minker ikke dag for dag, har vel holdt seg ganske konstant de siste 5-6 dagene. I dag var det litt friskt blod, og det kom vel av det nyset. Det kom så lutselig at jeg glemte å knipe, og dermed tok det skikkelig i!

Tror kanskje også det er best å ringe sykehuset.

Skrev forresten et innlegg her på gyn.forum da jeg kom hjem - hvis du er intereseert i å høre hvordan det gikk...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...