Gå til innhold

Ufrivillig sex-stopp i en måned :-(

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Du har et stort operasjonssår i skjeden, unge dame! Hold deg på matta!

Dere får holde dere til munnsex og kjærtegn på ytre kjønnsorganer så lenge. :o)

Vi hadde det også sånn etter at jeg var under kniven i fjor høst. Akkurat da var jeg i grunnen glad for at han dro på jobb og ble borte i to uker. ;o)

Du har et stort operasjonssår i skjeden, unge dame! Hold deg på matta!

Dere får holde dere til munnsex og kjærtegn på ytre kjønnsorganer så lenge. :o)

Vi hadde det også sånn etter at jeg var under kniven i fjor høst. Akkurat da var jeg i grunnen glad for at han dro på jobb og ble borte i to uker. ;o)

OK da. Får høre på deg! Må vel pent holde meg på matta ja. Våknet en natt av at han kysset meg inderlig og lenge på puppene - og jeg var skikkelig fortvilet over at vi ikke kunne gå videre.... :-(

Sikkert ikke noe godt for verken han eller meg... Det kjennes jo ut som piggtråd der inne - med alle de stingene som spriker i alle retninger! Det tar vel to-tre uker før de forsvinner?

OK da. Får høre på deg! Må vel pent holde meg på matta ja. Våknet en natt av at han kysset meg inderlig og lenge på puppene - og jeg var skikkelig fortvilet over at vi ikke kunne gå videre.... :-(

Sikkert ikke noe godt for verken han eller meg... Det kjennes jo ut som piggtråd der inne - med alle de stingene som spriker i alle retninger! Det tar vel to-tre uker før de forsvinner?

Hvis det er vanlig sånn tråd som forsvinner av seg selv så er den borte etter rundt 10 dager. Men hold dere på matta i de 4 foreskrevne ukene! Selv om stingene har gått så er det ømt og sårt.

Annonse

Angela1365380318

Har dere vært sammen lenge har kansje sexlvet godt av en liten pause, selv om jeg ikke fikk intrykk av at dere hadde et dårlig sexlivakkurat.

Munsex er jo alltid fint også kan dere glede dere, fantasere og komme på nye ting dere kan gjøre når dere får lov å gå igang igjen. Ikke ha sex før legene har sagt det er lov,

Annonse

Vel, jeg er gift og det er en måned siden vi hadde sex sist..... Mannen min er ikke så interessert i å ha sex, ser det ut som. :-(

Uff, det høres trasig ut...

Kan du ikke prøve å snakke med ham og høre hvorfor han ikke vil? Jeg har hatt perioder der jeg syntes det var et ork, og da var det godt med litt puse (1-2 uker), men så har det som regel gått seg til igjen.

Lykke til!

Har dere vært sammen lenge har kansje sexlvet godt av en liten pause, selv om jeg ikke fikk intrykk av at dere hadde et dårlig sexlivakkurat.

Munsex er jo alltid fint også kan dere glede dere, fantasere og komme på nye ting dere kan gjøre når dere får lov å gå igang igjen. Ikke ha sex før legene har sagt det er lov,

Jo, vi har prøvd oss litt på det nå :-)

Det er merkelig det der, når man ikke kan, ja da får man så innmari lyst!

Kjenner til det så alt for godt du :-/

Men snu det til noe positivt, nå har dere muligheten til og nytte kroppene mer, finne plasser og kjærtegn, utforske :o)

Og oralsex går jo an, men husk og få også da, ikke bare gi :o)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...