Gjest p.t. hjemmeværende Skrevet 2. september 2006 Skrevet 2. september 2006 På den mørkegrønne parten av sykmeldingen min er det en egenerklæring med bokser som skal krysses av, men legen sa ingenting om dette. Jeg har fått utvidet sykmeldingen min, og så ikke dette da jeg leverte den forrige, burde det vært fylt ut? Må jeg fylle ut selv om legen ikke nevnte noe om det? 0 Siter
Åsemor Skrevet 2. september 2006 Skrevet 2. september 2006 På jobben min sier vi fra om det til de som leverer sykemeldingen, at de må krysse av her. Altså at det er arbeidsplassen som bør minne deg på det, ikke legen. 0 Siter
Gjest p.t. hjemmeværende Skrevet 2. september 2006 Skrevet 2. september 2006 På jobben min sier vi fra om det til de som leverer sykemeldingen, at de må krysse av her. Altså at det er arbeidsplassen som bør minne deg på det, ikke legen. Men den skal den alltid fylles ut? Vil det få konsekvenser at den forrige ikke var fylt ut? 0 Siter
Åsemor Skrevet 2. september 2006 Skrevet 2. september 2006 Men den skal den alltid fylles ut? Vil det få konsekvenser at den forrige ikke var fylt ut? Det vet jeg ikke. Tviler sterkt på at det får noen konsekvenser for deg. 0 Siter
Gjest Persille Skrevet 2. september 2006 Skrevet 2. september 2006 Det er informasjon til den som skal betale ut pengene om hvorvidt arbeidsgiver forskutterer sykepenger, og om du skal oppholde deg i landet eller ikke. Antagelig skjer det ingenting om du ikke fylte ut den forrige... I hvertfall ikke om de ikke har sagt noe til nå. 0 Siter
songbirdy Skrevet 3. september 2006 Skrevet 3. september 2006 De gangene jeg har glemt å fylle ut egenmeldingen, har vi fått den i retur fra jobben. Kommer vel an på hvor strenge de er kanskje? Siden jobben min betaler ut sykepengene (og får refundert fra trygdekontoret), så får dette ingen økonomiske konsekvenser for meg. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.