Gå til innhold

Kristne bør konvertere sier al-qaida

Anbefalte innlegg

Gjest mot islam
Skrevet

Kristne tilbys å konvertere til islam:

http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=128551

Dette er en farlig situasjon! Profeten og hans tilhengere gjennomførte 87 felttog. Muhammed ledet 80 av disse, og han angrep aldri uten først å tilby fienden å konvertere til islam.

Det er akkurat det samme som nå skjer! Dette er et varsel om at kristne, og da særlig amerikanere, kan vente seg terrorangrep i nærmeste fremtid.

Hvor mange såkalte "sovende celler" har vi i Norge? Hvor mange slike har al-qaida her i Norden? Når smeller det her?

Gjest Megler Smekk
Skrevet

Religiøse skrullinger kan man ikke ta alvorlig.

Gjest mot islam
Skrevet

Religiøse skrullinger kan man ikke ta alvorlig.

Med tanke på New York 11/9, London 7/7, Madrid og flere steder, så bør vi nok dessverre ta dem på alvor.

Skrevet

"Når smeller det her?"

Det er like uforutsigbart som naturkatastrofer.

De dreper så fort de føler seg forulempet. Og det kan skje bare du promper i feil retning.

Skrevet

slik var det Norge ble kristnet og. men jeg føler man har flere rettigheter til å tro det man vil i dag, iallefall i teoretisk forstand (samme hvilken religion man har, kan folk uten eller med andre religioner være heftig fordømmende). jeg er kristen, men jeg kommer ikke til å konvertere bare fordi noen truer meg. det blir for dumt.

• 4 uker senere...
Gjest riktig tall?
Skrevet

87 ? Trodde det var 57. Og at Muhammed ledet mange av dem. Overtalte andre til å gjennomføre tilsvarende. Meget blodige greier.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...