Gjest mot islam Skrevet 2. september 2006 Skrevet 2. september 2006 Kristne tilbys å konvertere til islam: http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=128551 Dette er en farlig situasjon! Profeten og hans tilhengere gjennomførte 87 felttog. Muhammed ledet 80 av disse, og han angrep aldri uten først å tilby fienden å konvertere til islam. Det er akkurat det samme som nå skjer! Dette er et varsel om at kristne, og da særlig amerikanere, kan vente seg terrorangrep i nærmeste fremtid. Hvor mange såkalte "sovende celler" har vi i Norge? Hvor mange slike har al-qaida her i Norden? Når smeller det her? 0 Siter
Gjest Megler Smekk Skrevet 2. september 2006 Skrevet 2. september 2006 Religiøse skrullinger kan man ikke ta alvorlig. 0 Siter
Gjest mot islam Skrevet 2. september 2006 Skrevet 2. september 2006 Religiøse skrullinger kan man ikke ta alvorlig. Med tanke på New York 11/9, London 7/7, Madrid og flere steder, så bør vi nok dessverre ta dem på alvor. 0 Siter
keinstein Skrevet 2. september 2006 Skrevet 2. september 2006 "Når smeller det her?" Det er like uforutsigbart som naturkatastrofer. De dreper så fort de føler seg forulempet. Og det kan skje bare du promper i feil retning. 0 Siter
willow Skrevet 3. september 2006 Skrevet 3. september 2006 slik var det Norge ble kristnet og. men jeg føler man har flere rettigheter til å tro det man vil i dag, iallefall i teoretisk forstand (samme hvilken religion man har, kan folk uten eller med andre religioner være heftig fordømmende). jeg er kristen, men jeg kommer ikke til å konvertere bare fordi noen truer meg. det blir for dumt. 0 Siter
Gjest blir skremt Skrevet 3. september 2006 Skrevet 3. september 2006 Det er en farlig religion (islam). 0 Siter
Gjest riktig tall? Skrevet 29. september 2006 Skrevet 29. september 2006 87 ? Trodde det var 57. Og at Muhammed ledet mange av dem. Overtalte andre til å gjennomføre tilsvarende. Meget blodige greier. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.