Gå til innhold

Disse innleggene med så mye fremmedfrykt

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det er kun en håndfull rasister på dol. De skriker til gjengjeld jævla høyt, og de fleste har gitt opp å diskutere med dem for lenge siden.

Derfor blir det seendes ut som om folk er enige med dem. De fleste er ikke det.

Videoannonse
Annonse
  • Svar 85
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Sør

27

• Prozak

9

• flisa

4

• Hawkwind

4

Populære dager

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

Mener du vi skal tolerere intoleranse?

Når noen sier: "Jeg hater deg og alt du står for!" så sier du "Det har du selvfølgelig full rett til! Kom skal jeg spandere middag på deg!"?

Nei, det vi skal ikke tolerere intoleranse, men vi skal "angripe" saken på en annen måte enn å rakke ned på grupper av mennesker.

Når vi slipper mennesker med en annen kulturbakgrunn inn i landet vårt, må vi samtidig gi dem den hjelpen de trenger for å få en forståelse av norsk kultur og norske verdier.

Skrevet

Ja, det kan man jo trøste seg med i denn tunge tiden..;-)

Vi får planlegge en protest sammen!

:nemlig:

Skrevet

Jeg er for at mennesker skal behandles som individer, og iht Menneskerettighetene.

Det er verken du eller AKP.

Fjas, det står også i deres program, selv om praksis (som hos deg) viser noe annet.

Flere eksempel?

laguna1365380434
Skrevet

*lol* Hva da egentlig? Få¨ulvesteinen av medisineringen han er på nå? ;-P

Skrevet

Lite er mer sjarmerend å bivåne enn Sør i "samtale" med en av sine papegøyer.

Skrevet

Fjas, det står også i deres program, selv om praksis (som hos deg) viser noe annet.

Flere eksempel?

Ikke bortforklar deg hele tiden. Du er snart en verre sytepave enn keinstein.

Skrevet

Det er de samme 3 eller 4 personene som alltid går igjen. Noen ganger forviller jeg meg inn i slike debatter, men jeg kan ikke følge opp alt, svare på alt eller lese alt, for da ville jeg ikke fått gjort noe annet. Jeg har tross alt en jobb. Disse 3 eller 4 personene er utrolig standhaftige og skriver hundrevis av innlegg om dagen. Vi andre kan selvsagt ikke matche dette eller svare på alt.

Det er det samme som går igjen, og hvis du gikk inn på innlegg som var skrevet for 3 år siden, vil du se at kranglene er omtrent identisk med de som pågår i dag. De fleste debatter av denne typen sklir over i personhets etter en stund, og de fleste av oss får veldig lite ut av å lese det. Debattantene er stort sett veldig ekstreme (på hver sin side) og veldig unyanserte.

Bare se på lengden på denne tråden, så skjønner du hvorfor vi andre ikke gidder engasjere oss eller lese alt som blir skrevet.

Skrevet

Du er jo enten rablende sinnsyk eller full, er du ikke?

Ikke i det filosofiske hjørnet i dag? Bare forakt? Gjerne for meg.

Ha en fortsatt god søndag likevel. Og legg deg nedpå litt.

Skrevet

Lite er mer sjarmerend å bivåne enn Sør i "samtale" med en av sine papegøyer.

Er du blitt keinsteins papegøye, eller er han din?

Skrevet

Det er de samme 3 eller 4 personene som alltid går igjen. Noen ganger forviller jeg meg inn i slike debatter, men jeg kan ikke følge opp alt, svare på alt eller lese alt, for da ville jeg ikke fått gjort noe annet. Jeg har tross alt en jobb. Disse 3 eller 4 personene er utrolig standhaftige og skriver hundrevis av innlegg om dagen. Vi andre kan selvsagt ikke matche dette eller svare på alt.

Det er det samme som går igjen, og hvis du gikk inn på innlegg som var skrevet for 3 år siden, vil du se at kranglene er omtrent identisk med de som pågår i dag. De fleste debatter av denne typen sklir over i personhets etter en stund, og de fleste av oss får veldig lite ut av å lese det. Debattantene er stort sett veldig ekstreme (på hver sin side) og veldig unyanserte.

Bare se på lengden på denne tråden, så skjønner du hvorfor vi andre ikke gidder engasjere oss eller lese alt som blir skrevet.

Heldigvis er det noe som heter klipp og lim :-)

Gjenbruk er svaret.

Skrevet

Heldigvis er det noe som heter klipp og lim :-)

Gjenbruk er svaret.

Ja, du klipper og limer, og spammer ned DOL med ditt fremmedhat.

Skrevet

Ikke i det filosofiske hjørnet i dag? Bare forakt? Gjerne for meg.

Ha en fortsatt god søndag likevel. Og legg deg nedpå litt.

Ditt hat fortjener da ikke noe annet enn forakt, keinstein.

Skrevet

Nei, det vi skal ikke tolerere intoleranse, men vi skal "angripe" saken på en annen måte enn å rakke ned på grupper av mennesker.

Når vi slipper mennesker med en annen kulturbakgrunn inn i landet vårt, må vi samtidig gi dem den hjelpen de trenger for å få en forståelse av norsk kultur og norske verdier.

Men vi må jo også stille krav, f.eks. ikke begå kriminelle handlinger, at de må lære språket etc.

Vi hjelper og hjelper, men vi må bli bedre på å stille noen krav også.

Gjest mot islam
Skrevet

Ja, du klipper og limer, og spammer ned DOL med ditt fremmedhat.

Å klippe og lime har han nok lært av deg, for der er du en mester! Du har jo fått hakk i plata.

Det er imidlertid godt å få litt andre synspunkter enn den der pk-sosialist-smørja du lirer av deg til enhver tid.

Gjest mot islam
Skrevet

Men vi må jo også stille krav, f.eks. ikke begå kriminelle handlinger, at de må lære språket etc.

Nemlig! Der er vi altfor svake nå.

Skrevet

Å klippe og lime har han nok lært av deg, for der er du en mester! Du har jo fått hakk i plata.

Det er imidlertid godt å få litt andre synspunkter enn den der pk-sosialist-smørja du lirer av deg til enhver tid.

Jadda - selvsagt er alle som ikke er åpenbart idioter, "pk-sosialister".

Sjalu?

Skrevet

Det er da ingen det stilles flere krav til enn innvandrere!

Med vennlig hilsen

Skrevet

Nemlig! Der er vi altfor svake nå.

Er du svak nå?

Stakkars deg.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...