Gå til innhold

Disse innleggene med så mye fremmedfrykt

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg synes faktisk mer synd på slike som deg som ikke klarer å se hvor det bærer hen med våre norske verdier, vår kultur og vårt land. At landet vårt gradvis blir overgitt til tilhengere av en religion og politisk ideologi hvor demokrati, likestilling, ytringsfrihet etc. er ikke-eksisterende, er en særdeles skremmende utvikling!

Slike som deg, som er mot trosfrihet.

Ja, dere skal aldri få makt. Helt sikkert.

Videoannonse
Annonse
  • Svar 85
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Sør

27

• Prozak

9

• flisa

4

• Hawkwind

4

Populære dager

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

"Men hvordan vil du løse problemet da?"

Jeg er da ikke kompetent til å mene noe detaljert om akkurat det. Men én ting er sikkert: Det går aldri an å løse et problem hvis man ikke identifiserer det, og slutter og late som om det som er fakta ikke er fakta. Hvis 90% av alle voldsforbrytelser begås av muslimer, og det er fakta (oppdiktet tall for anledningen - så ikke bruk det som argument), så er det så utrolig viktig informasjon at det MÅ brukes som faktor når man forsøker å løse problemet. Hvis ikke vil man BOMME med det man gjør, fordi man ignorere målet for arbeidet av frykt for å virke rasistisk. Det er NØYAKTIG dette den norske stat har gjort i et par årtier nå, og ingenting tyder på at det kommer til å endre seg. Ergo vil situasjonen med kulturkræsj og jævelskap forbundet med dette ikke blir noe bedre, men verre. Bare vent og se.

"......................................."

Helt enig. Det blir like "strutsete" som å undersøke alle småjenter for omskjæring - når man VET hvilke kulturer slikt forekommer. Men det er ikke lov å snakke om - det er HELT vanlig på Toten å omskjære jentebarn - jaaadaaaa.

Skrevet

Det kommer an på hva man mener med "angripe", egentlig. Og nøyaktig hva man angriper, og hvordan man gjør det.

Selv den mest "moderne" muslim har et kvinnesyn og et syn på yttringsfrihet jeg ikke kan akseptere. Og du ville heller ikke ønsket et samfunn som var styrt av "moderne" islam. Ja, det er selvfølgelig uendelig bedre enn konservtivt islam med sharialover - men det er fortsatt langt, langt, langt fra noe som er forenelig med en fri verden med menneskeverd etc.

Og derfor "angriper" jeg mer enn gjerne islam - spesifikk på slike områder som dette. På samme måte som jeg angriper jehovas vitner (som forøvrig ikke er en religion-kultur, men kun en religion) for det samme kvinnesynet.

"......................................."

Helt enig - vi har en husvenn som er Jehovas og jeg lar han aldri i fred :)

Skrevet

Helt enig. Det blir like "strutsete" som å undersøke alle småjenter for omskjæring - når man VET hvilke kulturer slikt forekommer. Men det er ikke lov å snakke om - det er HELT vanlig på Toten å omskjære jentebarn - jaaadaaaa.

Ikke sant? Og hvis vi later som om omskjæring ikke er et ganske spesifikkt, kulturellt fenomen - helt unikt for et lite antall kulturer, hvordan skal det være mulig å gjøre noe med det?

"........................................"

Skrevet

Ikke sant? Og hvis vi later som om omskjæring ikke er et ganske spesifikkt, kulturellt fenomen - helt unikt for et lite antall kulturer, hvordan skal det være mulig å gjøre noe med det?

"........................................"

*high five* (skremmende)

Skrevet

Tja, jeg vet ikke om det er så veldig rasistisk. Det som diskuteres er feilslått innvandring, kriminelle innvandrere og ukultur blant våre nye landsmenn.

Det er ikke rasisme, men fakta problemer og det må kunne diskuteres uten at man blir kaldt rasist. Hvis ikke blir det ullent, tåkeleggelse og forfektelse av fakta og det igjen fører til at ikke noe blir gjort for å stoppe uønsket adferd.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...