krepseline Skrevet 3. september 2006 Del Skrevet 3. september 2006 Hei! Sliter veldig med å få mannen min til å "forstå" meg.HAn forstår ikke at problemene jeg sliter med sammen med han er så viktige, derfor greier han heller ikke å gjøre noe med det. Han har problemer med å sette seg inn i andres situasjon og jeg synes han mangler å vise empati i forhold til meg. Eks:Når jeg har vært gravid har han sett det på som veldig slitsomt fordi han følte jeg alltid var sliten og ikke hadde overskudd. Forklaring:Jeg var vel normalt trøtt og sliten som man er i ett svangerskap. Mitt forslag til løsning: Hjelpe til mer slik at jeg ikke blir så sliten og at han heller fokuserer på det positive.. at jeg faktisk går og bærer på 20 kg,og får mange plager osv for at vi skal få et barn sammen. Men han greier liksom ikke å se tingene sånn. Er han "bare" en mann?? Må de alltid forstå oss for å kunne ta hensyn?Eller burde jeg kreve at han tok hensyn så lenge jeg forteller at jeg sliter med noe. Må de forstå?Kan de ikke bare handle? Mange ganger lurer jeg på om menn forstår noe i det hele tatt. Vet ikke om dere skjønte hvor jeg vil... 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/244273-probleml%C3%B8sning-roten-til-alt-ondt/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.