Gå til innhold

spesiallagde støvletter

Anbefalte innlegg

Gjest vanskelig størrelse
Skrevet

I fjor høst en gang husker jeg at jeg leste et innlegg her på DOL hvor en dame kunne fortelle om en britisk (?) nettbutikk hvor man kan få spesialbestilte støvletter etter mål.

Jeg har forsøkt overalt og alle merker, men mine legger er dømt til et liv uten støvletter. På denne nettbutikken, derimot, kunne man få bestilt både etter lengde på fot og omkrets rundt leggen.

Noen som aner hva jeg snakker om?

Ellers andre tips til hvor man kan få støvletter til store legger?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Klaveness har ekstra bredde i sko og støvletter www.klaveness.no

Skrevet

..men jeg fikk 6000 for Toyotaen....:)

Da kan du jo få tre par støvletter da.....:-D

Skrevet

Da kan du jo få tre par støvletter da.....:-D

ja, -men jeg tør ikke - jeg må prøve jeg. Hadde vært grusomt å spandert 2000 på et par som ikke var gode på foten.

Skrevet

ja, -men jeg tør ikke - jeg må prøve jeg. Hadde vært grusomt å spandert 2000 på et par som ikke var gode på foten.

Det er jeg enig i...kanskje vi bare må dra til Danmark å shoppe støvletter...? :-)

Skrevet

Det er jeg enig i...kanskje vi bare må dra til Danmark å shoppe støvletter...? :-)

Ja - greit - jeg kan kjøre - har ny bil! ;)

Skrevet

Ja - greit - jeg kan kjøre - har ny bil! ;)

Kan jeg bli med;o)

Skrevet

Så bra bil med god plass :o)

*STOLT SÅ JEG NESTEN IKKE FÅR SOVE NÅR JEG VET DEN STÅR I GÅRDEN*

Skrevet

*STOLT SÅ JEG NESTEN IKKE FÅR SOVE NÅR JEG VET DEN STÅR I GÅRDEN*

Det skjønner jeg :o)

Skrevet

Åååååh det høyrest fantastisk ut! Er lenge sidan eg fikk desse rare beina mine ned i skikkelege støvlettar :-/

Dette må eg kikke på!

Skrevet

Klaveness har ekstra bredde i sko og støvletter www.klaveness.no

Da må eg sjekke ut støvlettane deira også. Lenge sidan eg fant meg skikkelege sko, men i fjor fant eg eit par i Klaveness som både var fine og gode. Sånne som fikk meg til å få lyst å springe og hoppe og danse bortover. Magiske sko, nesten! LOL!! Men støvlettar hadde vore fint til vinteren. Får heller knnuse sparegrisen ;-)

Skrevet

Da må eg sjekke ut støvlettane deira også. Lenge sidan eg fant meg skikkelege sko, men i fjor fant eg eit par i Klaveness som både var fine og gode. Sånne som fikk meg til å få lyst å springe og hoppe og danse bortover. Magiske sko, nesten! LOL!! Men støvlettar hadde vore fint til vinteren. Får heller knnuse sparegrisen ;-)

Jeg kjøpte meg Klaveness skoletter i fjor. De er kjempegode å ha på. Skikkelig varme og deilige, og ganske pene også. Har litt bred fot og samtidig høy vrist så det er godt det fins slike produsenter

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...