beib Skrevet 3. september 2006 Skrevet 3. september 2006 er deppa.com nede? jeg kommer ikke inn...noen andre med samme problem?er det ett annet sted man kan chatte?hva er adr til ranglere? 0 Siter
Gjest keppa Skrevet 3. september 2006 Skrevet 3. september 2006 Er de ikke veldig deppa på dette deppaforumet? Kanskje det er lurt med en positivere chat? 0 Siter
Gjest tante janne Skrevet 3. september 2006 Skrevet 3. september 2006 Hvis man har falt og vil på beina igjen, så hjelper det lite å grave seg ned i all elendigheten. Det betyr jo ikke at man ikke skal snakke om det, men det kan jo være hensiktsmessig å virkelig gå til bunns i det sammen med en profesjonell, en gang i uka over mange år, for eksempel. Så gjør man det man kan for å ta ansvar for seg selv og være et voksent menneske utenom denne timen i uka. 0 Siter
beib Skrevet 3. september 2006 Forfatter Skrevet 3. september 2006 Hvis man har falt og vil på beina igjen, så hjelper det lite å grave seg ned i all elendigheten. Det betyr jo ikke at man ikke skal snakke om det, men det kan jo være hensiktsmessig å virkelig gå til bunns i det sammen med en profesjonell, en gang i uka over mange år, for eksempel. Så gjør man det man kan for å ta ansvar for seg selv og være et voksent menneske utenom denne timen i uka. jada frøken perfekt!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! er ikke alle som får tilbud en gang i uka da!! 0 Siter
Gjest tante janne Skrevet 3. september 2006 Skrevet 3. september 2006 jada frøken perfekt!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! er ikke alle som får tilbud en gang i uka da!! De jeg kjenner med lignende problemer over lang tid har fått et slikt tilbud. Om de ikke har fulgt opp, har de selvsagt mistet det. Husker forresten at du skrev her for noen år siden, da du hadde kommet deg på beina etter et destruktivt forhold. 0 Siter
beib Skrevet 3. september 2006 Forfatter Skrevet 3. september 2006 De jeg kjenner med lignende problemer over lang tid har fått et slikt tilbud. Om de ikke har fulgt opp, har de selvsagt mistet det. Husker forresten at du skrev her for noen år siden, da du hadde kommet deg på beina etter et destruktivt forhold. eneste tilbud fra psykolog jeg har fått er 1 gang i mng. jeg ringte de og ba om litt tettere oppfølging nå,fikk time om 14 dager..jippiiiiiiiiii 0 Siter
Mistera Skrevet 3. september 2006 Skrevet 3. september 2006 Er de ikke veldig deppa på dette deppaforumet? Kanskje det er lurt med en positivere chat? Positiv chat? De som er deppa, og føler at ingen forstår dem (noe man tydeligvis ser i tråden her) så hjelper det lite med positiv snakk, man ønsker at noen skal forstå dem, ikke rakke ned på dem ( som tante janne her gjør) man ønsker å snakke med sine "egne", de som har erfaringer selv, og ikke kjenner noen som kjenner noen... 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.