Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

er deppa.com nede? jeg kommer ikke inn...noen andre med samme problem?er det ett annet sted man kan chatte?hva er adr til ranglere?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er de ikke veldig deppa på dette deppaforumet? ;)

Kanskje det er lurt med en positivere chat?

Gjest tante janne
Skrevet

Hvis man har falt og vil på beina igjen, så hjelper det lite å grave seg ned i all elendigheten. Det betyr jo ikke at man ikke skal snakke om det, men det kan jo være hensiktsmessig å virkelig gå til bunns i det sammen med en profesjonell, en gang i uka over mange år, for eksempel. Så gjør man det man kan for å ta ansvar for seg selv og være et voksent menneske utenom denne timen i uka.

Skrevet

Hvis man har falt og vil på beina igjen, så hjelper det lite å grave seg ned i all elendigheten. Det betyr jo ikke at man ikke skal snakke om det, men det kan jo være hensiktsmessig å virkelig gå til bunns i det sammen med en profesjonell, en gang i uka over mange år, for eksempel. Så gjør man det man kan for å ta ansvar for seg selv og være et voksent menneske utenom denne timen i uka.

jada frøken perfekt!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! er ikke alle som får tilbud en gang i uka da!!

Gjest tante janne
Skrevet

jada frøken perfekt!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! er ikke alle som får tilbud en gang i uka da!!

De jeg kjenner med lignende problemer over lang tid har fått et slikt tilbud. Om de ikke har fulgt opp, har de selvsagt mistet det.

Husker forresten at du skrev her for noen år siden, da du hadde kommet deg på beina etter et destruktivt forhold.

Skrevet

De jeg kjenner med lignende problemer over lang tid har fått et slikt tilbud. Om de ikke har fulgt opp, har de selvsagt mistet det.

Husker forresten at du skrev her for noen år siden, da du hadde kommet deg på beina etter et destruktivt forhold.

eneste tilbud fra psykolog jeg har fått er 1 gang i mng.

jeg ringte de og ba om litt tettere oppfølging nå,fikk time om 14 dager..jippiiiiiiiiii

Skrevet

Er de ikke veldig deppa på dette deppaforumet? ;)

Kanskje det er lurt med en positivere chat?

Positiv chat?

De som er deppa, og føler at ingen forstår dem (noe man tydeligvis ser i tråden her) så hjelper det lite med positiv snakk, man ønsker at noen skal forstå dem, ikke rakke ned på dem ( som tante janne her gjør) man ønsker å snakke med sine "egne", de som har erfaringer selv, og ikke kjenner noen som kjenner noen...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...