Gå til innhold

Hvor vanlig er det å svelge?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

• Svar 46
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Lillemus

8

• Prozak

8

• keinstein

3

• Ugga Bugga

3

Ca. halvparten av de jeg har vært til sengs med svelger.

Babybaby, det forsterker opplevelsen ja. Det har absolutt ingenting med makt å gjøre. Ei jeg var sammen med spytta helt til hun leste en bok som hadde en forklaring på hvordan menn ser på det med å svelge. Jeg vet ikke helt hva det sto i den boka, men siden da har hun aldri mer spytta.

For meg utgjør det prikken over i'en. Det at ei jente vil gjøre det for meg pirrer ekstra. Som sagt, makt har det lite med å gjøre. Kanskje litt andre veien da, jeg er rimelig maktesløs under en god blowjob, og "hun" har meg helt og fullt i sin makt om hun i tillegg svelger.

Annonse

Gjest Dama er min!

Jeg er så heldig å være sammen med min store kjærlighet. Og tro det eller ei, men denne dama elsker å suge meg. Men, hun svelger ikke. Det gjør meg egentlig ikke så mye, men jeg liker ikke at hun må reise seg for å gå på badet etter at hun har sugd meg til utløsning. Det aller beste hadde vært om hun kunne lagt seg inntil meg med en gang. Så kunne jeg fått kommet til hektene igjen med henne i mine armer, uten avbrudd...

Men fy pokker for en flott Kvinne (stor K ble skrevet med vilje!). Jeg elsker den Kvinnen!!! YES!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...