Gjest Streker på veggen..! Skrevet 3. september 2006 Skrevet 3. september 2006 jeg mener.. ALDRI, ikke i dusjen engang? bruker dere pinnsett eller no? åssen får dere resna nesa, q-tip? 0 Siter
Gjest annalovindan Skrevet 3. september 2006 Skrevet 3. september 2006 Pleier å snyte nesa jeg. Renser bra nok det synes jeg. Men klart, en eller annen gang hender det nok at man bruker en finger til å renske opp litt. Men vasker jo hendene etter på da. 0 Siter
Gjest Texax Skrevet 3. september 2006 Skrevet 3. september 2006 Alle piller nese iblant, men noen innrømmer det aldri. Det finnes noe som heter papir eller lommetørkle? De ekstreme bruker kanskje kondom? 0 Siter
jubalong70 Skrevet 3. september 2006 Skrevet 3. september 2006 Joda, jeg piller nese. Gjerne når jeg sitter på do... 0 Siter
cecily Skrevet 3. september 2006 Skrevet 3. september 2006 Klart jeg gjør. Innimellom kjenner jeg at det må en opprenskning til. Da tar jeg gjerne litt toalettpapir på fingeren og graver i vei ;-) 0 Siter
Lillemus Skrevet 3. september 2006 Skrevet 3. september 2006 Peller nese jo! Det er kjempedeilig! ;o) Men jeg går på badet eller på do og bruker papir og vasker hendene etterpå da. 0 Siter
Gjest heffalumpen Skrevet 3. september 2006 Skrevet 3. september 2006 Joa, men det er en uvane. Håper ingen oppdager det... Ekkelt! 0 Siter
Ugga Bugga Skrevet 3. september 2006 Skrevet 3. september 2006 Alle piller nese iblant, men noen innrømmer det aldri. Det finnes noe som heter papir eller lommetørkle? De ekstreme bruker kanskje kondom? Ha ha, nå fikk jeg noen rare bilder i hodet 0 Siter
muriel Skrevet 4. september 2006 Skrevet 4. september 2006 Nix, jeg peller ALDRI nese. Promper aldri heller. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.