Gå til innhold

Peller du ikke nese?

Gjest Streker på veggen..!

Anbefalte innlegg

Gjest Streker på veggen..!
Skrevet

jeg mener.. ALDRI, ikke i dusjen engang? bruker dere pinnsett eller no? åssen får dere resna nesa, q-tip?

Videoannonse
Annonse
Gjest annalovindan
Skrevet

Pleier å snyte nesa jeg. Renser bra nok det synes jeg. Men klart, en eller annen gang hender det nok at man bruker en finger til å renske opp litt. Men vasker jo hendene etter på da.

Skrevet

Alle piller nese iblant, men noen innrømmer det aldri.

Det finnes noe som heter papir eller lommetørkle? De ekstreme bruker kanskje kondom? ;)

Skrevet

Joda, jeg piller nese. Gjerne når jeg sitter på do...

Skrevet

Klart jeg gjør.

Innimellom kjenner jeg at det må en opprenskning til. Da tar jeg gjerne litt toalettpapir på fingeren og graver i vei ;-)

Skrevet

Peller nese jo! Det er kjempedeilig! ;o) Men jeg går på badet eller på do og bruker papir og vasker hendene etterpå da.

Gjest heffalumpen
Skrevet

Joa, men det er en uvane. Håper ingen oppdager det... Ekkelt!

Skrevet

Alle piller nese iblant, men noen innrømmer det aldri.

Det finnes noe som heter papir eller lommetørkle? De ekstreme bruker kanskje kondom? ;)

Ha ha, nå fikk jeg noen rare bilder i hodet :)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...