Gå til innhold

Vil dere si jeg er bifil eller hva?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

ylvali1365381015

Ja, beklager. Du skrev "du er ikke så belest som du tror". Det blir egentlig det samme. Det er en vanlig måte å forsvare egne manglende kunnskaper på, å angripe andres kunnskaper uten å være konkret.

Jeg _tror_ ingenting om mitt eget kunnskapsnivå. Jeg vet hvor mye/lite jeg vet om de forskellige emnene. Og på de fleste områder påstår jeg heller ikke å vite mer enn de fleste andre.

"........................................."

*legge inn årene her*...

vi kunne vel holdt på til dommedag. eller hva tror du?

*legge inn årene her*...

vi kunne vel holdt på til dommedag. eller hva tror du?

Utvilsomt :-)

Men én ting er sikkert: Det eksisterer ikke belegg for at alle er bifile fra naturens side. Om noe, så ville det vært naturstridig.

".........................................."

nei. tilpasningsdyktig.

Tullprat. Tilpasningsdyktig fra naturens side får selvfølgelig ikke innebært bifilitet, da det ikke hjelper noe som helst på forplantningen og artens videreføring.

Dropp "naturen" i denne sammenhengen. Det er ikke interessant hva som er "fra naturens side" når man snakker om legning. Det er opp til en og hver.

"............................................"

ylvali1365381015

Tullprat. Tilpasningsdyktig fra naturens side får selvfølgelig ikke innebært bifilitet, da det ikke hjelper noe som helst på forplantningen og artens videreføring.

Dropp "naturen" i denne sammenhengen. Det er ikke interessant hva som er "fra naturens side" når man snakker om legning. Det er opp til en og hver.

"............................................"

selvfølgelig er det opp til enhver. ikke i den sammenheng jeg sa det. du må slutte å dra ting ut av sin sammenheng, blir trøtt av det.

Annonse

selvfølgelig er det opp til enhver. ikke i den sammenheng jeg sa det. du må slutte å dra ting ut av sin sammenheng, blir trøtt av det.

Hvilken sammenheng? Jeg har ikke gjort annet enn å kommentere påstanden din, og å argumentere for hvordan den faller på sin egen urimelighet. Hvis du ikke tåler at påstanden din blir plukket fra hverandre, så bør du være forsiktig med å påstå ting :-)

ylvali1365381015

Hvilken sammenheng? Jeg har ikke gjort annet enn å kommentere påstanden din, og å argumentere for hvordan den faller på sin egen urimelighet. Hvis du ikke tåler at påstanden din blir plukket fra hverandre, så bør du være forsiktig med å påstå ting :-)

har endelig skjønt hvordan jeg skal takle deg: whaaaahhaaaaaahhhhaaaaaahhh!

HIIIIIIIIIIIIIHIIIIIIIIIIIIIIII!

DET VAR JAMMEN BEFRIENDE! ;-)

har endelig skjønt hvordan jeg skal takle deg: whaaaahhaaaaaahhhhaaaaaahhh!

HIIIIIIIIIIIIIHIIIIIIIIIIIIIIII!

DET VAR JAMMEN BEFRIENDE! ;-)

LOL :-)

For all del - hvis du vil stikke hendene i ørene, og fortsette å snakke som du har vett til, så gjerne for meg .-)

ylvali1365381015

LOL :-)

For all del - hvis du vil stikke hendene i ørene, og fortsette å snakke som du har vett til, så gjerne for meg .-)

enn at det går an å fortsette slik. kjære mann, du må se litt større på tilværelsen. mitt velmenende råd.

enn at det går an å fortsette slik. kjære mann, du må se litt større på tilværelsen. mitt velmenende råd.

*LOL* Fortsette? Det er da du som ikke klarer å la være å svare meg? Det siste jeg sa nå var: Hvi du vil holde for ørene og le, så gjerne for meg (eller noe sånt). Jeg tror til og med jeg slang på en smiley. Hvis ikke _det_ er et tydelig tegn på at jeg ikke har "fortsatt med noe" på en stund, så vet jaggu ikke jeg.

"......................................."

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...