Gå til innhold

Bh størrelser igjen

Anbefalte innlegg

Skrevet

Til vanlig pleier jeg å bruke 75 D/DD,men det er egentlig for lite. Puppene tyter litt over cup`ene og på sidene. Har prøvd 80 D men det blir for stort rundt. Finner ikke større i butikkene,men har sett på Bravissimo på nettet. Tenkte jeg skulle ta sjansen på å bestille en bh derfra,men er 75, 36 der? Når 75 DD er for lite,burde jeg prøve en 36 F?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ville gått i en ordentlig undertøysforretning og fått hjelp til å finne riktig størrelse før du bestiller på nett...

Gjest prøve først
Skrevet

Det kan fort bli dyrt og tungvint å bestille på nett før du har fått hjelp til å finne riktig størrelse. Gå til en skikkelig undertøysforretning, så kan du heller bestille over nett etterpå.

Skrevet

Ville gått i en ordentlig undertøysforretning og fått hjelp til å finne riktig størrelse før du bestiller på nett...

Men jeg har litt hetta for å stelle meg foran en ansatt der å vise pupper og mage og hele pakka. Veit dem har sett det før men :P

Skrevet

Men jeg har litt hetta for å stelle meg foran en ansatt der å vise pupper og mage og hele pakka. Veit dem har sett det før men :P

trenger ikke vise frem pupper og mage uten klær, de måler utenpå klærne.

Skrevet

trenger ikke vise frem pupper og mage uten klær, de måler utenpå klærne.

Gjør dem? har sett for meg at jeg må stå der og vise frem alle valker og bulker som fins jeg :P men skal dem ikke se om bh`en sitter riktig? Da må dem vel se uten klær?

Skrevet

Gjør dem? har sett for meg at jeg må stå der og vise frem alle valker og bulker som fins jeg :P men skal dem ikke se om bh`en sitter riktig? Da må dem vel se uten klær?

Noen bh-butikk-damer har sett meg i prøverommet i bh'en, men du er jo ikke nødt til å slippe de til om du ikke vil? Som regel treffer de bra på størrelsen, iallefall har det de har målt passet bra på meg. Og de ser til og med størrelsen før de måler, og måler for å bekrefte at de hadde sett riktig, og det har de alltid gjort når jeg har blitt målt. Har bare blitt målt to ganger da... Og du kjenner om den sitter bra. Det var så utrolig herlig å få en bh som passet etter å ha brukt feil størrelse i mange år. Du bare merker det hvis den virkelig passer.

Gjest SheScorpio
Skrevet

Ha på deg en singlet når du drar i butikken. Da kan du bare ta ned stroppene, og fortsatt ha hele magen dekket:-)

Og de skal jo bare se deg med bh`en på...

Skrevet

75 er 34, ikke 36.

Jeg bruker 75 D eller DD selv, og har i mange år kjøpt bh'ene mine i England....

Skrevet

75 er 34, ikke 36.

Jeg bruker 75 D eller DD selv, og har i mange år kjøpt bh'ene mine i England....

Åhh, takk :) trodde det var 36 jeg.

Skrevet

Noen av dere som bor i oslo/akershus? Hvilke undertøysbutikker finnes i dette området? Finnes det noen på sentrene rundt omkring?

Det er en på Strømmen,men ser ut som det de har er for litt eldre :P Jeg har riktignok aldri vært der inne men.

Vet LaLina er i ullevålsveien,men trøblete for meg å komme dit.

Skrevet

75 er 34, ikke 36.

Om du kjøper 75 D i Norge,og 34 D i England så er det sånn ca samme størrelse?

Var i en undertøysbutikk i dag,men de hadde bare opp til 75 E,og den virka jo mindre enn 75 D på vanlige butikker.

Dama i butikken målte ikke eller noe,virka egentlig ikke så interessert i å hjelpe i det hele tatt,så tror jeg tar sjansen på å bestille på nett.

Hvilke typer bher egner seg egentlig best for store bryster? Balconette, 1/1 cup, 3/4 cup?

Skrevet

Om du kjøper 75 D i Norge,og 34 D i England så er det sånn ca samme størrelse?

Var i en undertøysbutikk i dag,men de hadde bare opp til 75 E,og den virka jo mindre enn 75 D på vanlige butikker.

Dama i butikken målte ikke eller noe,virka egentlig ikke så interessert i å hjelpe i det hele tatt,så tror jeg tar sjansen på å bestille på nett.

Hvilke typer bher egner seg egentlig best for store bryster? Balconette, 1/1 cup, 3/4 cup?

34D tilsvarer 75D, ja. Men nå varierer jo størrelse litt fra merke til merke, det er vel ikke akkurat en ultimat sannhet.

Jeg liker best helt enkle bøylebh'er med minst mulig dill og stæsj, men så er jeg mest opptatt av komfort og ikke hvor sexy de er.

Jaja, dette hjalp mye tenker jeg :-/

Skrevet

34D tilsvarer 75D, ja. Men nå varierer jo størrelse litt fra merke til merke, det er vel ikke akkurat en ultimat sannhet.

Jeg liker best helt enkle bøylebh'er med minst mulig dill og stæsj, men så er jeg mest opptatt av komfort og ikke hvor sexy de er.

Jaja, dette hjalp mye tenker jeg :-/

Bestilte en i 34 FF jeg :P Så får jeg se hvordan det blir. Går jo an å sende den tilbake også..

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...