Gå til innhold

Sminke og korte skjørt blir forbudt i Indonesia

Anbefalte innlegg

Skrevet

En seier for islamistene. Et nederlag for kvinner. Igjen.

Når de får makt, så er kvinnene det første de går løs på.

Videoannonse
Annonse
  • Svar 50
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• flisa

11

• keinstein

11

• ylvali1365381015

10

• Prozak

7

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

Fantastisk. Og dette er et av landene og styrene idiotene mener vi skal respektere. Vi har en moralsk plikt til å nekte å respektere svineri som dette.

"............................................"

Skrevet

Fantastisk. Og dette er et av landene og styrene idiotene mener vi skal respektere. Vi har en moralsk plikt til å nekte å respektere svineri som dette.

"............................................"

De prostituerte rømmer landet og inn i nabolandene. Om det er bra på lang sikt, vet jeg ikke. Men livet blir betraktelig surere for innbyggerne.

Seksualiteten er viktig for menneskene, og en kilde til makt. Ta fra dem fri seksualitet, og maktahvere får en måte å undertrykke på som er unik.

ylvali1365381015
Skrevet

De prostituerte rømmer landet og inn i nabolandene. Om det er bra på lang sikt, vet jeg ikke. Men livet blir betraktelig surere for innbyggerne.

Seksualiteten er viktig for menneskene, og en kilde til makt. Ta fra dem fri seksualitet, og maktahvere får en måte å undertrykke på som er unik.

Ja, skjønner det blir harde tider når de prostituerte rømmer landet,ja... Himmel og hav, for en uttalelse!

Er det kvinners seksualitet du vil stimulere eller er det din egen når du mener det har noe som helst med skjørtelengde og sminke å gjøre?

Elsker masse og variert sex jeg, men jeg vil selv definere min seksualitet. Jeg føler meg ikke mer seksuelt frigjort dersom jeg går i miniskjørt. Selv om det definitivt kan oppleves som frigjørende for menn som glaner.

Nå mener nå jeg at enhver får velge sin påkledning. Men sminke og slikt er kanskje det motsatte av frigjøring. Det er derimot en kjønnskodifisering av menneskelig variasjon.

Flere menn burde derimot eksponere seg og la sine forfengelige sider komme til uttrykk. Min seksualitet er jo også visuell! Stakkars meg!

Men jeg bruker sminke selv,

Skrevet

Ja, skjønner det blir harde tider når de prostituerte rømmer landet,ja... Himmel og hav, for en uttalelse!

Er det kvinners seksualitet du vil stimulere eller er det din egen når du mener det har noe som helst med skjørtelengde og sminke å gjøre?

Elsker masse og variert sex jeg, men jeg vil selv definere min seksualitet. Jeg føler meg ikke mer seksuelt frigjort dersom jeg går i miniskjørt. Selv om det definitivt kan oppleves som frigjørende for menn som glaner.

Nå mener nå jeg at enhver får velge sin påkledning. Men sminke og slikt er kanskje det motsatte av frigjøring. Det er derimot en kjønnskodifisering av menneskelig variasjon.

Flere menn burde derimot eksponere seg og la sine forfengelige sider komme til uttrykk. Min seksualitet er jo også visuell! Stakkars meg!

"skjønner det blir harde tider når de prostituerte rømmer landet,ja"

Det er snakk om mennesker som ekskluderer andre mennesker, jager dem.

Islam er ikke kjent for omsorg, hverken for prostituerte, alkoholikere, eldre, barn, psykisk eller fysisk utviklingshemma, homofile og lesbiske, kriminelle eller annerledestenkende. Fryktelig intolerant og ikke minst mot kvinner.

ylvali1365381015
Skrevet

"skjønner det blir harde tider når de prostituerte rømmer landet,ja"

Det er snakk om mennesker som ekskluderer andre mennesker, jager dem.

Islam er ikke kjent for omsorg, hverken for prostituerte, alkoholikere, eldre, barn, psykisk eller fysisk utviklingshemma, homofile og lesbiske, kriminelle eller annerledestenkende. Fryktelig intolerant og ikke minst mot kvinner.

enig til en viss grad.

men jeg vet nok egentlig for lite om islam til å være så bombastisk som du er. når jeg hører folk som er så entydig ute etter å sverte en gitt gruppering blir jeg mistenksom. det ligger i min natur. du må passe deg så du ikke forenkler til det ekstreme, det er jo akkurat det du misliker med islam?

jeg mener imidlertid det faller på sin egen urimelighet å påstå at islam ikke bryr seg om noen. er det noe som helst positivt å si om nettopp slike kulturer, må det jo være familiebåndene og de eldres posisjon i samfunnet- på tross av at de ikke lenger er produktive eller kjøpesterke. (som er problemet med vårt samfunns degradereing av eldre mennesker)

mvh,

Skrevet

enig til en viss grad.

men jeg vet nok egentlig for lite om islam til å være så bombastisk som du er. når jeg hører folk som er så entydig ute etter å sverte en gitt gruppering blir jeg mistenksom. det ligger i min natur. du må passe deg så du ikke forenkler til det ekstreme, det er jo akkurat det du misliker med islam?

jeg mener imidlertid det faller på sin egen urimelighet å påstå at islam ikke bryr seg om noen. er det noe som helst positivt å si om nettopp slike kulturer, må det jo være familiebåndene og de eldres posisjon i samfunnet- på tross av at de ikke lenger er produktive eller kjøpesterke. (som er problemet med vårt samfunns degradereing av eldre mennesker)

mvh,

"når jeg hører folk som er så entydig ute etter å sverte en gitt gruppering blir jeg mistenksom"

Det jeg er i mot er en religion, politikk og en samfunnsdoktrine med primitive erstatninger for alle samfunnsfunksjoner.

De som blir muslimer, de velger det selv. De melder seg inn i en komplett pakke av mennesekfientlig adferd. Saudi-Arabia er en slik. Et helvete for kvinner, men også for menn/barn/unge. De styres av en absurd gudetro fra middelalderen som dreper, undertrykker og lemlester. Vi har bekjempet nazismen, kommunismen og nå er det islams tur.

Skrevet

enig til en viss grad.

mvh,

de dreper jo gjerne sine egne familiemedlemmer om de skader familien ære, gjerne ved å ha sex med en nabogutt f.eks.

Skrevet

de dreper jo gjerne sine egne familiemedlemmer om de skader familien ære, gjerne ved å ha sex med en nabogutt f.eks.

Jentebarn drepes i hele verden i visse områder. Også jentefostre.

Skrevet

haru drekki?

Skrevet

enig til en viss grad.

mvh,

Du må skille mellom folk og Islam.

Skrevet

"når jeg hører folk som er så entydig ute etter å sverte en gitt gruppering blir jeg mistenksom"

Det jeg er i mot er en religion, politikk og en samfunnsdoktrine med primitive erstatninger for alle samfunnsfunksjoner.

De som blir muslimer, de velger det selv. De melder seg inn i en komplett pakke av mennesekfientlig adferd. Saudi-Arabia er en slik. Et helvete for kvinner, men også for menn/barn/unge. De styres av en absurd gudetro fra middelalderen som dreper, undertrykker og lemlester. Vi har bekjempet nazismen, kommunismen og nå er det islams tur.

nei - jeg tror IKKE de velger det selv - jeg tror ikke de vet om noe annet. De er født inn i det.

hare1365380455
Skrevet

Dagsrevyen i dag :-)

Jeg trodde ikke det var helt bestemt enda?

Skrevet

Hvorfor forsvarer du dette?

"...................................."

Skrevet

enig til en viss grad.

mvh,

Ja, du vet åpenbart for lite til å uttale deg. Familiebånd og måten man tar vare på familien på har overhodet ingenting med islam å gjøre. Det samme finner du ALLE steder i verden som er utenfor Europa (mer eller mindre).

".........................................."

Skrevet

nei - jeg tror IKKE de velger det selv - jeg tror ikke de vet om noe annet. De er født inn i det.

Det sier seg vel egentlig selv. Hva slags "valg" har et gjennomsnittlig individ i et uland?

"........................................."

Skrevet

nemlig- _ MEN de som konverterer til dette her i Norge - de skjønner jeg lite av. Slik som denne legen Tron Ali Lindstad http://images.google.com/images?hl=no&q=%22trond%20Ali%20Lindstad%22&lr=&sa=N&tab=wi

jeg fatter det bare ikke

Enig. Jeg husker jeg leste i et eller annet blad for noen år tilbake om en tre-fire norske kvinner som hadde giftet seg med muslimske menn, konvertert, og gikk med hajib o.l. etc. etc. Slikt er på en måte et røtent "foræderi" mot alle verdens frie kvinner, og det provoserer meg slik at jeg ikke føler annet enn forakt for disse kvinnene som åpent gjør dette.

"......................................."

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...