Gå til innhold

Gå opp som privatist i medikamentregning

Anbefalte innlegg

Gjest Medikamentregningsproblemer
Skrevet

Hvordan kan jeg gjøre dette? Jeg studerer ved en høgskole, og trenger av ulike grunner å søke om å få ta den som privatist et annet sted.

Finnes det privatpersoner som har noe tilbud hjemme hos seg eller noe?

Jeg vil gjerne klare den, jeg har strøket endel ganger og er temmelig langt nede :-(

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du kan søke om å få ta medikamentprøven ved andre høgskoler som har dette. Ring rundt og orienter deg hvilke skoler som kan ta i mot deg. Vet andre som har strøket ved sin høgskole, og har tatt medikamentprøven ved en annen skole.

Skrevet

Du kan søke om å få ta medikamentprøven ved andre høgskoler som har dette. Ring rundt og orienter deg hvilke skoler som kan ta i mot deg. Vet andre som har strøket ved sin høgskole, og har tatt medikamentprøven ved en annen skole.

Du kan ta den på andre høgskoler som har sykepleieutdanning. Ring å hør ved den aktuelle skolen. Lykke til!

Gjest Medikamentregning
Skrevet

Du kan ta den på andre høgskoler som har sykepleieutdanning. Ring å hør ved den aktuelle skolen. Lykke til!

Takk for svar.

Hva koster det å ta som privatist da?

Skrevet

Takk for svar.

Hva koster det å ta som privatist da?

Vil tro det er mellom 200-500 kr. (er ikke helt sikker altså...)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...