Gjest Medikamentregningsproblemer Skrevet 3. september 2006 Skrevet 3. september 2006 Hvordan kan jeg gjøre dette? Jeg studerer ved en høgskole, og trenger av ulike grunner å søke om å få ta den som privatist et annet sted. Finnes det privatpersoner som har noe tilbud hjemme hos seg eller noe? Jeg vil gjerne klare den, jeg har strøket endel ganger og er temmelig langt nede :-( 0 Siter
Gjest kizi Skrevet 3. september 2006 Skrevet 3. september 2006 Du kan søke om å få ta medikamentprøven ved andre høgskoler som har dette. Ring rundt og orienter deg hvilke skoler som kan ta i mot deg. Vet andre som har strøket ved sin høgskole, og har tatt medikamentprøven ved en annen skole. 0 Siter
EllaJo Skrevet 3. september 2006 Skrevet 3. september 2006 Du kan søke om å få ta medikamentprøven ved andre høgskoler som har dette. Ring rundt og orienter deg hvilke skoler som kan ta i mot deg. Vet andre som har strøket ved sin høgskole, og har tatt medikamentprøven ved en annen skole. Du kan ta den på andre høgskoler som har sykepleieutdanning. Ring å hør ved den aktuelle skolen. Lykke til! 0 Siter
Gjest Medikamentregning Skrevet 3. september 2006 Skrevet 3. september 2006 Du kan ta den på andre høgskoler som har sykepleieutdanning. Ring å hør ved den aktuelle skolen. Lykke til! Takk for svar. Hva koster det å ta som privatist da? 0 Siter
EllaJo Skrevet 3. september 2006 Skrevet 3. september 2006 Takk for svar. Hva koster det å ta som privatist da? Vil tro det er mellom 200-500 kr. (er ikke helt sikker altså...) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.