Gå til innhold

Gratis e-mail

Gjest flere alternativer

Anbefalte innlegg

Gjest flere alternativer
Skrevet

Hvilke steder har gratis e-mail utenom yahoo, hotmail og start?

Jeg trenger en som jeg både kan lese hjemmefra og på jobben. Dessverre godtar ikke jobb-maskinene min verken yahoo eller hotmail (de har liksom sperret av alle chatter og endel andre områder, deriblant yahoo og hotmail). Start får jeg logget meg inn på fra jobb, men ikke hjemme (fordi jeg virusbeskyttelsen min stenger visst av cookies-funkjson, og start trenger den for å fungere)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har du ikke en som følger med internett-abonnementet ditt? Da kan du sannsynligvis lese den fra jobb også, selv om du bruker e-postprogram til å lese den hjemmefra. (F.eks på online.no dersom du har abo fra telenor...)

Ellers er gmail veldig greit, men tror du må ha invitasjon. (Kan gjerne invitere deg dersom du er interessert...)

Skrevet
http://www.organizer.net - det er den absolutt eneste som funker fra min jobb-pc. Gmail, hotmail, online-mail og alle andre webmail jeg har prøvd er sperret der. Så prøv organizer, det går nok.
Gjest flere alternativer
Skrevet

http://www.organizer.net - det er den absolutt eneste som funker fra min jobb-pc. Gmail, hotmail, online-mail og alle andre webmail jeg har prøvd er sperret der. Så prøv organizer, det går nok.

Organizer.net

Når jeg går inn på den adressen, får jeg opp en side der man kan sign in, men jeg finner ingen sted man kan registrere seg som ny.

Hvordan virker dette?

Skrevet

Organizer.net

Når jeg går inn på den adressen, får jeg opp en side der man kan sign in, men jeg finner ingen sted man kan registrere seg som ny.

Hvordan virker dette?

Hm - jeg opprettet min mailkonto der for årevis siden, så jeg har ikke lagt merke til at det er blitt endringer. Men det ser ut til at det ikke er mulig å opprette nye mailkonti der nå ja... Det var jo synd!

Håper du finner en annen løsning.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...