Gjest beis på jakka Skrevet 3. september 2006 Skrevet 3. september 2006 Var i bryllup i helgen og minstegutten hadde på seg en nydelig dress fra Italia! Han fikk brun beis på hele jakken og buksen... Hva gjør jeg nå?? Er den tapt tro?? Dressen kan vaskes på 30 grader, men jeg lurte på om jeg skulle levere den på renseriet?? Noen med erfaring?? Søren og, kirken var nybeiset i sommer, men gav fortsatt fra seg farge!! Og det var ikke opplyst, jeg blir litt sint når jeg tenker over det.... 0 Siter
Gyda Skrevet 4. september 2006 Skrevet 4. september 2006 Jeg ville tatt den med til renseriet. Jeg tviler på at en omgang med 30 grader i vaskemaskinen greier å hamle opp med beis. 0 Siter
Lillemus Skrevet 4. september 2006 Skrevet 4. september 2006 Jeg ville tatt den med til renseriet. Jeg tviler på at en omgang med 30 grader i vaskemaskinen greier å hamle opp med beis. 30 grader er for lite ja, 40 også. Vi beiset i sommer og klinte til et håndkle noe skikkelig da vi vasket oss. Bare for å teste slengte jeg det på 60 grader etterpå og det ble gullende rent! Toppen min som jeg vasket på 40 grader ble _ikke_ ren... *Snøft* Vasket den på 60 grader etterpå, men da forsvant fargen der beisen hadde vært. 0 Siter
tuss&troll Skrevet 4. september 2006 Skrevet 4. september 2006 Whitesprit får vekk fargen kanskje. Når du har gjort det kan du ta på litt Zalo for å få vekk fettflekken ..... For sikkerhetsskyld kan du spørre et renseri om de anbefaler det ...... bare sånn at du ikke ødelegger dressen helt med mitt tips 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.